Als voor iedere game (ook gratis) een -1 komt stop ik met deze competitie. Alleen deze week al 10+ gratis games gedownload.
Crisis wat maken we het verwarrend. Ik was PS+ vergeten. Rollback naar de eerste situatie: gratis spellen doen NIET mee aan aan de competitie. Die speel je maar uit in je eigen tijd.
Geen -1 én geen +1 voor gratis games. Prima. Zo verwarrend is het allemaal niet, er moest gewoon even wat duidelijkheid zijn.
Ga zo maar eens aan deze beginnen, zo'n 3 jaar geleden aangeschaft en misschien hooguit half uurtje gespeeld. Kan me herinneren dat ik m wel leuk vond..!
Pfff, shoot me! The Cave gekocht voor XBLA... Van 1200 voor 600 punten. Een ergere impuls aankoop kun je bijna niet hebben...
Gekocht of gratis gedownload? Mijn backlog is schrikbarend omhoog gegaan de laatste dagen. Ze tellen allemaal niet mee Kevf, dus je kan je de moeite te besparen om het te verwerken! [NOPARSE]Limbo (Vita) Jak & Daxter (Vita) Jak & Daxter II (Vita) Jak & Daxter III (Vita) Sly Cooper (Vita) Rayman Origins (Vita) ICO (PS Shadow of the Colussus (PS Catherine (PS Demon's Souls (PS Kingdoms of Amalur (PS XCOM (PS LBP Karting (PS[/NOPARSE] En dat is natuurlijk buiten de games waar ik nog mee bezig was zoals MP3, P4G, P4A, NSMBU. Argh.
Allemaal ps+ zeker? Die service gaat echt nergens over. Als een groot fan van SP games hoef ik straks met PS+ nooit weer een spel te kopen. van bovenstaande lijst had ik: Demon's Souls, Catherine, Ico, SotC, Xcom en Amalur wel willen spelen. als je dat afzet tegen het tempo waarin ik spellen uitspeel......
De bovenste 4 op een andere manier gratis verkregen, Sly zelf gekocht, de rest inderdaad PS+. En dan heb ik van vorige abbo's nog een hoop games. Al gok ik dat ik die volledig ga negeren. (Sleeping Dogs, inFamous 2, Vanquish, The Cave, Bioshock 2 etc etc) En natuurlijk Fable 3 op de xbox. Niet dat het tenminste lekkere korte games zijn. PS+ is een vloek als je iets aan je backlog wilt doen, maar als er iets is wat je geld waard is is het dat wel. Ik heb nog steeds fingers crossed dat Journey nog een keer langskomt als gratis game. En The Last of Us, maar daar is het nog wat vroeg voor.
Gekocht Dulle, tja, ik was zo erg onder de indruk van The Last of Us, dus wilde de oudere Naughty Dog-spellen spelen. Heb die Jak games allemaal gemist.
Hou je met ps+ al die games? Of heb je ze niet meer als je ps+ opzegt? Als je NU ps+ neemt, krijg je alleen de nieuwe neem ik aan?
Ah, je hebt dus net die fout gemist waar ze gratis waren? Je kunt je PS+ games spelen zolang je abbo loopt. Zodra je PS+ afloopt worden ze gedeactiveerd (totdat je weer Plus neemt, dan werken ze weer allemaal ). Yep, je kunt alleen de nieuwe downloaden. Dit is het huidige aanbod: https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
In het begin nauwelijks naar PS+ gekeken, echter langzaamaan toch wel tot de conclusie gekomen dat die service zijn geld meer dan waard is. Enige reden dat ik het nu niet aanschaf: die verdomde backlog. Ik had gehoopt dat het door deze competitie iets sneller zou gaan met het wegwerken
We moeten maar accepteren dat onze backlog wegwerken een onmogelijke taak is en ipv daarvan de games omarmen en blij zijn dat we nog zoveel moois te spelen hebben!