1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik ook niet meer mogelijk om dan een match voor een bepaald spel te zoeken terwijl je met een ander spel nog bezig bent. Ook jammer. Ik weet niet of dit hele goede wijzigingen zijn. Het heeft voordelen, maar ook grote nadelen (Disc swappen, Family Sharing).
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    12000 man online op NeoGAF ook :lol:
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    _O_

    Dit had ik eerlijk gezegd niet aan zien komen. Denk dat het aardig wat "balls" heeft gekost voor Microsoft om toe te geven dat ze misschien iets te ver zijn gegaan met dat hele DRM gebeuren.

    Netjes, kan niet meer zeggen.

    Tuurlijk, van die zeikerds blijf je houden. Heb je eindelijk wat positiefs word het apparaat alsnog afgezeken :+ Het hele DRM gebeuren heeft ervoor gezorgd dat mensen overstapte naar de PS4. Dat hele "wij-zijn-sterker" gebeuren heeft mensen in mijn vriendengroep niet overtuigt om van XBOX > PS4 te stappen. Daar zorgde het DRM voor. M'n WhatsApp draait overuren momenteel :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja je weet van welk 'kamp' de reacties komen he. Typisch inderdaad. :9
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    @Jorrie je snapt mn punt niet.
    Opeens, echt compleet out of the blue, past MS haar beleid aan en iedereen is weer MS worship wooh Xbox One alles jaaa. Imo MS is laatste tijd enkel negatief in t nieuws geweest voor mij en nu ze dit zeggen, moet ik dan wel overwegen om een One te halen? Mwah. Vind het beetje sad dat mensen opeens dan rigoreus weer overstappen (kuddegedrag lijkt wel). Want dat hele family gedoe is nu ook van de kaart en wie zegt dat MS in de toekomst haar beleid niet weer aanpast. Ik ben gewoon nog niet overtuigd.
    @anubis, woooh, woopwoop thanks man! Nu jij nog een verstandige post en ik ben ook weer blij (geldt voor Jorrie al helemaal)
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat een super actie haha ze flikken het gewoon! Goed dat ze luisteren naar de gamer eindelijk! Morgen naar de gameshop me pre order eruit gooien! Zoals ik al eerder zei komt goed met tha one!
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    In eerste instantie had dit nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren!
    Positieve van dit verhaal is echter wel dat bedrijven DRM voorlopig wel even uit hun kop laten. Erg goed dat Msoft dit doet, maar ze staan nu wel voor lul.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Oh shit, je maakt hem nu!
    Precies hoe ik er ook over denk.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tha one.. :F:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel me denk ik. Wat ik zo gelezen heb waren alleen exclusive titels er een beetje mee bezig. Watchdogs etc deden er nog niks aan. Forza en Titanfall wel. Titanfall is een MP game dus heb je al internet voor nodig om te spelen en Forza doet die drivatar niks als je gewoon niet online bent. :)
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Thx man, waardeer het echt! Digitaal biertje? :b:
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze verandering is natuurlijk goed voor de gamer maar dat betekent niet meteen dat we Microsoft moeten vereren, dit was simpelweg nodig.
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat een negatieve mensen heb je toch.. vind dat eerder een teken van zwakte als mensen nu nog zeuren als een kleine kleuter
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor barige conclusie.. Sony zou precies het zelfde hebben gedaan. Als het andersom was. En dat is natuurlijk logisch het blijft een concurrent. Prima zet van Microsoft om toch nog gamers terug te winnen en te luisteren naar de community.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het toch knap dat ze het wel aanpassen. Mensen zullen nooit tevreden zijn, maar ze luisteren naar de consument. Iets wat ook gewaardeerd mag worden.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zeker, ben ik met je eens maar om nu te zeiken dat ze het terugdraaien is gewoon een beetje jammer.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rivanov is ook een Apple fanboy dus die vind alles wat MS doet niks. :+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Sowieso :b:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Ik had totaal geen problemen met de policies, maar tegelijkertijd kon ik wel snappen dat mensen die normaal willen kunnen ruilen/lenen/uitlenen hiervan baalden. De preorrders van de PS4 tov van X1 logen er ook echt niet om. Dus de beslissing van MS is zeer begrijpelijk. Maar blijft fucking jammer...dat family sharing zag ik ECHT zitten.

    You've said it man. Het gaat serieus nergens meer over en daar laat ik het gewoon bij. :D
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Behalve iOs 7 want die interface is gejat van Wp 8 :+
     

Deel Deze Pagina