1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mag ook wel, dat ding kost 500 euro en de oude regels bepaalde ZIJ wat er met je game gebeurt en niet JIJ, zoals het hoort.

    Respect dat ze het terugdraaien, maar mij zijn ze kwijt door deze hele stoelendans, heeft bij mij toch een deuk achtergelaten. Althans totdat er een Slim versie wordt released zonder Kinect voor +- 300 euro. Dan koop ik Xbox One als 2e console, maar no way voor 500 euro.
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos? Het gaat inderdaad helemaal tegen hun visie in, maar ik denk dat het nog veel dommer was geweest als ze het wél hadden doorgezet. Het toont enkel de zwakte hoe ondoordacht hun eerdere strategie was.
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat ze het hele family sharing er niet doorheen hebben gekregen bij de publishers? Ik kan mij voorstellen dat er veel weerstand was vanuit die hoek tegen het plan van MS.

    Als dat plan is mislukt, is er ook totaal geen reden meer voor het always online gebeuren.
     
  4. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben altijd voor de One geweest. Heel leuk voor een boel mensen, maar persoonlijk vind ik dit slecht nieuws.
    Maar vind het wel erg zwak dat mensen die eerst op de One haatten hierover zeuren...
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Microsoft stond volledig hier achter, maar omdat ze nu finaal voorbij gestreefd waren door de PS4 scheten ze vier kleuren stront.. En dan gooien ze het maar over de boeg: "omdat we luisteren naar jullie gamers"

    Yeah right. Vorige week riepen ze totaal iets anders. Lekker bedrijf, dat zo even z'n visie overhoop gooit. Hypocriet. Eerst MS volledig afmaken en nu opeens weer ophemelen. :emo:
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar pre-order ps4 hoeft niet te betekenen dat je nooit een One kan kopen natuurlijk. En Sony kan ook altijd zijn policy aanpassen natuurlijk, helaas hebben we geen volledige garantie met beide consoles. En dit komt van iemand die ook een ps4 in pre-order heeft staan ;)

    Ik ben hier in ieder geval heel blij mee, ik ren nog niet meteen naar de winkel om een One te pre-orderen. Ik wacht nog heel even af, voor het geval ze er toch op terug komen (wat ik mij niet kan voorstellen, maar een beetje achterdocht heb ik nog wel) en tot er meer bekend gaat zijn hoever dit van invloed is op andere features. Maar als liefhebber van KI ben ik hier heel blij mee.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tevreden met deze verandering hoor, maar dat betekent niet dat je Microsoft direct meer moet gaan waarderen. Uiteindelijk draait het allemaal om $.

    En heel Windows is weer gejat van Macintosh ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had je liever gezien dat het zo gebleven was dan?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    _O_
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze verandering was absoluut noodzakelijk maar ik ben het helemaal met je eens dat we Microsoft niet opeens moeten gaan ophemelen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las ergens een comment dat als Microsoft het wilt dat ze gewoon die family sharing shit erin kunnen houden. De boel dus optioneel houden en geen restricties. Maar ik zie dit echt niet gebeuren, want dan kunnen mensen toch massaal die shit installeren op ontelbaar veel X1's?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    C'est moi aussi, snap je punten ook wel, alleen had geen zin om dat te typen.... ging ervan uit dat de lezer wel snapte dat de andere kamp dat net zo goed ook kan implementeren, maar dat de essentie is dat er een deuk is in het vertrouwen wat ik van Microsoft hebt.... :b:
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, maar ben blij voor de Xbox gamers die daadwerkelijk in MS geloven.. die moeten ze uiteraard ook hebben.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijkbaar wel.. Anders reageert hij niet zo dramatisch op Microsoft.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Laten we het verplicht Kinect aan gedoe nog niet vergeten aub.
    Wat gebeurt daar nu mee?
    Please MS, schrap de Kinect en maak het optioneel. NIEMAND gebruikt toch die crap (behalve Dulle)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    _O_
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ze luisteren toch naar de gamers? De gamers zeiden dat ze het kut vonden, dus past Microsoft het aan...

    Of wacht, het heeft een commerciële insteek dus dan vind je het fout? Lekker bedrijf, dat zo even geen geld wil verdienen. :p
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ik dacht ik wijzig vrijdag direct je preorder.

    In eerste instantie blijft mijn ps4 preorder ook. Maybe later of ze die camera nog optioneel kunnen maken op launch koop ik gewoon beide. Ligt aan mn financiele status in nov
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt goed nieuws " Toekomst " Xboxworld! Wou dit nog even zeggen.
    XB ONE staat weer op en XboxWorld ook als goed is met de nieuwe site!
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die deuk snap ik heel goed hoor. Het "omdat we luisteren naar jullie gamers" is zoals Ricanov ook al aangeeft gewoon onzin. Ze zijn bang om te grote verliezen te lijden en dit is puur geld was spreekt. Maar als gamer ben ik wel blij met deze ontwikkeling. Dat MS terug moet komen op hun visie, business plan, etc geeft wel hoop dat zowel MS als Sony niet snel weer met dergelijke onzin komt. Nu alleen maar vingers kruisen dat het sharing e.d. wel in stand blijft. Want dan zou MS wel een tof pakket hebben.

    Oh nee, die blijft voorlopig staan. Het verschil is dat de One er nu misschien wel bij komt.
     

Deel Deze Pagina