Dat blijkt wel want iemand is er flink op aan het stemmen... Edit, ok er stond net echt 98 in mijn scherm.
Zou ook verklaren waarom MS dat family sharing niet gelijk van de daken riep, omdat het ff snel was bedacht en de details nog niet uitgewerkt waren. Het was allemaal gewoon erg vaag en misschien bleek dat ook publishers dat sharen met 10 man niet zagen zitten. Of misschien kwamen ze problemen tegen met het opzetten van die 2de hands trade via retailers over de wereld. Uiteindelijk gaat het erom dat ze shit teruggedraaid hebben, dat lijkt me wel het belangrijkste Kan men nu weer verder over games lullen
hehe ja ik was even in een troll bui. Maar ik weet ook niet waarom je de stemmers nu niet meer kan zien.
Ja idd, ik denk serieus dat het plan er wel was maar niet realistisch, ik vond het al een vaag verhaal (wel een mooie optie) maar niet haalbaar gebleken. En dan draaien ze het terug om de gamers te "pleasen" terwijl ik denk dat ze met die familyshare een belangrijk troef in handen hadden (mocht dat waar zijn)
Ja, dat verschil in prijs neem ik dan nog voor lief ivm de launch exclusives van de X1 Dit maakt het voor mij wel anders en is die PS4 niet zo zeker meer. De kans is groot dat ik totaal niet kan kiezen en aan het eind van dit jaar gebruik maak van beide.
Nog steeds die verplichte spy kinect camera (als ze die nou eens eruit gooien, dan ga ik twijfelen). Nu nog steeds ps4. Dit was trouwens de enige optie om de xbox one nog te redden. Het worden nog leuke maanden voor de release.
Komt wel voor 400 piek. Gewoon alleen de console zonder Kinect. Die software kunnen ze makkelijk aanpassen, update'je en klaar!
Xbox One doet het goed in de poll! goed om te zien op uiteraard een Xbox site en had uiteraard ook raar geweest als het anders was. Vreemde eraan vind ik dat je niet kan zien wie er gestemd heeft, en dat doet me wel redelijk twijfelen aan de betrouwbaarheid.
Nog 1 stap MS... Ik ga nog steeds voor PS4, simpelweg omdat die gare verplichte Kinect er nog bijzit. En ik heb meer vertrouwen in de PS4 exclusives. Die zijn meer voor mij
Oh en vergeten jullie de exclusive Day One Preorder achievement niet als voordeel van de X1 tegenover de PS4?
Ja je moet bij het aanmaken aangeven dat de stemmen openbaar zijn, en dat kan je naderhand niet aanpassen.