1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi toch voor ons. PR technisch slecht voor hun.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat snapt hij niet? Gamers zijn masaal een peditie gestart om dit te verkomen. En het is gelukt! We mogen imoh nu blij zijn.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    En dan ook weer slecht voor ons
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zei het net ook al en wat dat betreft met je eens hoor, als ze research hadden gedaan was dit niet/minder snel gebeurd. Maar, als je mensen vraagt of ze meer restricties willen, zeggen ze ALTIJD nee. Dus zo'n onderzoek is ook niet altijd wat waard. En mensen vragen naar wat ze in de toekomst willen gaan doen/niet willen gaan doen is ook nutteloos, het gaat om het échte gedrag als puntje bij paaltje komt.

    En ik denk dat Microsoft dit wel degelijk doet omdat ze het willen. Ze willen immers consoles verkopen. ;)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    8) ja, MS luistert naar je. Hulde, ik zou weer in caps moeten typen eigenlijk
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is niet uit vrije wil, zal ik het zo zeggen..
    En uit de reacties hier en elders lijkt het net alsof MS dit wel uit vrije wil doet..
    Nee, het is gewoon een wanhoopspoging.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze GAAN het niet doen wijsneus. Maar het kan theoretisch wel
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    :thumbs: :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een aantal mensen bleven gewoon open minded en gaven MS een kans. Ik bijvoorbeeld geef echt niets om die vorige policies en zag dat family sharing juist wel zitten. Maar ja...het is geen wereldramp om zonder die feature te zitten. Oh en dat je dus toch weer discs moet swappen...mja.

    Ja maar dan betaal je ook de hoofdprijs voor een game. 70 euro voor een game, no thanks. :D
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En dat weet je ... hoe?

    Zou ongetwijfeld kunnen dat ze processen verschepen naar de Cloud. Waarom niet? Zo zijn er ontelbare snufjes gekomen in de loop der jaren waarvan we niet eens gedacht hadden dat ze er konden komen ;)

    Om dan weer te lezen dat dit door Sony komt? Sorry hoor. Gaat nergens over. ( Niet gericht aan jou trouwens Heroic :+ )

    Zijn jullie de Sony berichten over DRM weer vergeten? Ook vergeten dat Sony ook een bepaalde DRM had vlak voor E3 begon? Dat er zelfs een document was gelekt dat het niet veel scheelde met Microsoft? Sony is geschrokken van deze bullshit dat ze op E3 heel snel zijn afgestapt van dat DRM. En dat heeft ze ontzettend goede PR gegeven, no?

    Sterker nog, op dit forum stapte heel veel mensen over van XBOX > PS4. Waarom? Simpelweg vanwege het DRM want kwa grafische verschillen zag ik niks.



    Microsoft doet het nu ... één klein weekje na E3 en dan is het bedrijf schijterig? Kom op zeg ... wees blij dat het gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, niet naar ons maar naar hun zelf.
    Drm is er nu af en men gaan nu meer consoles verkopen.

    Drm erop en console verkoop word fors minder. Kortom logische zet van Microsoft.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Volgens mij al kost de one 1000euro en er moet een chip in je reet geimplementeerd worden die continu bijhoudt waar je bent en je zo 24/7 moet connecten met de one koop je dat ding alsnog Bigkabuto :+
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je kan moeilijk grafische verschillen zien he op je youtube en stream. Bij IGN waren ze heel erg te spreken over de Infamous gfx en zeggen dat dat de mooiste gfx waren.

    En hoezo komt dit niet door Sony? Dat is hun concurrent...
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ze 'moeten' ook wel, maar dat is niet persé slecht. Het laat een industrie waar heel veel geld in om gaat, waar de nodige uitgevers al hebben laten zien dat ze maling aan hun klanten hebben (looking at you EA), zien dat het nog steeds de consument is die uiteindelijk bepaalt. Vaak met de portomonee, dit keer met volle threads en reacties over die MS policies.
    De reden dat ze het doen is omdat het moet, daar ben ik het met je eens.
    Maar nog steeds is het een goede ontwikkeling voor de consument/gamer. Al is het al alleen maar vanuit het oogpunt dat wij ook niet willen dat Sony alleen heerser zijn met de PS4.

    Ik vind het ook jammer van family sharing, dat was gewoon een leuke feature. disc swap, boeie. Voor de rest ben ik persoonlijk blij met deze ontwikkeling. Ik koop consoles voor de games en er komen een paar toffe op de One. Dus die hoef ik nu niet meer te missen.
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit het niet helemaal uit hoor, maar het kunnen nooit zaken geweest zijn die grote verschillen zouden maken. Het lijkt mij (wat nu min of meer bevestigd lijkt te worden) dat het gewoon een PR-praatje is om te compenseren met de kracht van de Playstation 4

    En ja, natuurlijk komt dit deels wel door Sony. Gamers hebben een keuze en gaven duidelijk aan dat ze liever een apparaat hadden zonder DRM (ook al waren er ook een tal van andere redenen). Als de markt enkel bestond uit de Wii U / Xbone dan denk ik niet dat de backlash zo groot was geweest.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar DigitalFoundry schrok toch dat veel games maar op 30fps draaide. :)
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Uhmm juist:{
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon 1080p filmpjes kijken? Komt aardig in de buurt.

    Toch gek dat IGN te spreken was over inFamous ... dat terwijl tijdens de Livestream geklaagd werd over pop-in en rare frame-drops?

    Persoonlijk vond ik de The Division de mooiste game op E3. Ook al weten we nog niet op welke console ( als het al een console was ) het was :+

    En het komt niet door Sony. Give me a break zeg.
    Sony had DRM voor E3. Tijdens E3 stapte ze hier heel snel vanaf, vanwege de negativiteit.
    Microsoft had DRM voor E3. Kondigde deze ook aan tijdens E3. Heel veel negatieve publiciteit. Week later stappen ze van de DRM af. Dit nieuws is misschien klein ... maar is ook een "tikje" richting Sony.

    Geloof me ... met deze beslissing heeft Sony geen fuck te maken. Je kan veel zoeken ... maar nu ineens doen alsof Sony de boel in handen heeft is echt ... =( Je kan het zeggen, zeker. Zolang er niks concreets naar buiten komt zullen we het nooit weten en is het Microsoft z'n beslissing.

    Dit ben ik met je eens. Het zullen vast geen complete renders gaan worden van "gebieden". Alhoewel het wel zou moeten kunnen. Als jij een 60MB verbinding hebt zou het moeten kunnen. Mits alles optimaal is ingesteld. Wat er nu bevestigd is is voornamelijk de AI. Schijnt op deze consoles een behoorlijke last te zijn geweest. We zullen zien de komende jaren :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt, alleen Forza en KI ofzo toch op 60? Maar ik verwacht dat dat op beide consoles wel goedkomt qua frames. En toch denk ik dat de PS4 net wat mooiere multiplatinums gaat leveren, maar dat kunnen we pas in november zien

    Ga zitten en hou gewoon je mond

    Dan geloof je het toch niet? Tuurlijk heeft het wel met Sony te maken, zij lopen dik voor op preorders en hebben al die negativiteit niet. Dus komt door hun toch? Direct, indirect, maakt niet uit, Sony heeft invloed gehad
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik GA morgen niet naar Amerika. Maar in theorie zou het ook wel kunnen.
     

Deel Deze Pagina