1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Een van de.mooiste next gen titels was Star Wars 1313 damnid.
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goed om te zien dat de consument macht heeft, dat gamers een fysiek product willen en dat Microsoft luisterd. Alleen maar winnaars.
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft alles met de Playstation 4 te maken... Ze ondervinden concurrentie aan de Playstation 4 omdat die (o.a.) geen DRM vereist en consumenten hebben daar blijkbaar voorkeur voor. Hierdoor 'snoept' Sony gamers weg bij Microsoft. Hoe kan je dat geen concurrentie noemen?
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat Family Sharing weg is, maarja je kan nu wel gewoon je spellen uitlenen etc ook weer leuk dat het terug is.

    Dus eigenlijk is nu alles gewoon weer als vanouds :D

    Er is nu totaal geen reden meer om een PS4 te halen bij mij :)
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Koop je maar een pc met steam.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gast, word jij nou nooit moe van jezelf? Wat een haat draag jij richting de XBOX-ONE. Jezus :emo: Slaap jij ook met een PS4 poster ... of wat?

    Dik voor op pre-orders? The fuck? Je moet naar meerdere kijken ... en niet naar ééntje.

    Ook al had dat nieuwsitem van CliffyB geen waarde ... toch ben ik benieuwd wat Sony nog uit de hoed gaat toveren.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat lul jij nou weer. Ik zeg het kan in theorie, hij zegt het kan niet en quote een stuk van die site. Echt...

    Nog zo 1 die niet kan lezen en redeneren.. Hoop kinderen op deze site die zeker net klaar zijn met hun eindexamen Nederlands. Ik kan dingen zoals SWOT analyses erbij gaan halen om je te overtuigen en andere bedrijfstheorien over concurrentie en what not. Maar sure man, hun grootste concurrent was niet van invloed. Als jij hier uit mn laatste posts haat uithaalt ligt het aan jou. Ik zeg juist dat ze nog 1 stap moeten nemen zodat IK een Xbone koopt, of volgens jou niet want ik HAAT dat ding :-/
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    ???

    Sloeg erop dat het natuurlijk nog steeds een groot minpunt is voor offline gamers, omdat ze toch eenmalig ergens internet moeten bietsen.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik snap niet meer.
    Dacht dat je dit is vies uitspraak doelde op t feit dat familyshit weg is en je geen library meer overal met je mee kan nemen.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit is dan mijn eigen mening natuurlijk, maar door deze stap kan Sony zich weer niet veroorloven om terug te komen op hun geen-drm policy. Door wat er nu is gebeurt houden de twee bedrijven zich min of meer in balans. Tenzij ze onderling afspreken om alsnog drm in te voeren, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Console wars hebben wel weer een zieke impuls gekregen dacht ik zo :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony hoeft niks te doen. Ze zijn nog steeds 100 euro goedkoper. Gewoon dat pushen in je marketing. :)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eindelijk klaar met al die DRM en restrictie shit. Nu kan het eindelijk om het belangrijkste gaan, games.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaan ze never doen. Kijk hoeveel macht de consument heeft uitgeoefend. MS draait 180 graden, dan gaat Sony echt niet MS positie innemen. Ik denk dat het wel goed zit.

    MS moet pushen met hun servers en online. Zorgen dat iedereen en zn moeder die CoD speelt dat ding op release koopt met in hun hoofd geen lag en dedicated servers. Ervan uitgaande dat PS4 geen dedi servers krijgt
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus even nu vriend, waar haal je dit soort trieste bullshit vandaan? Wordt best moe van sommige mensen hier, behoorlijk moe zelfs. Omdat mij die DRM bullshit niets kon schelen en die online checken ook niet want hey........ik weet niet hoor, ik ben toch altijd al online met 360 tijdens gamen, krijg ik zulke opmerkingen naar mijn kop? Mja....it's all good. Misschien ben ik gewoon niet zo'n zeikvogel zoals velen? Hey there's a possibility.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Stap je nu wel weer over naar de Xb one? Toch even benieuwd na.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het zou zelfmoord zijn als ze dat doen. Ik denk dat als Sony echt nog iets van plannen had richting DRM in de toekomst die nu, na deze ommedraai van MS, helemaal van de tafel zijn.
    Toekomst zal het leren, voorlopig ben ik blij met dit nieuws
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer. Zag gamen zonder dvd's wel zitten. Internet heb ik toch altijd en games leen ik niet uit.
     
  20. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit interview zal ik nu echt nooit meer vergeten. Angry Joe vs Major Nelson:

     

Deel Deze Pagina