Het zegt idd niks, maar met name omdat de meeste XBone games ook op 30fps lopen. DF had immers zelfde soort artikel over de XBone.
O.a. Ryse, Dead rising, Crimson Dragon zitten ook op 30fps en ook daar hadden games als Dead rising en Ryse moeite mee. De games zijn nog niet af, dus die games zullen nog wel wat geoptimaliseerd worden voor stabiele 30fps. Dit is erg vergelijkbaar met de games uit PS4 stuk van Digital foundry. Je laat ook de vertaling van infamous second son weg, terwijl ze die game grafisch het meest indrukwekkend leken te vinden.
Het lijkt mij gewoon vrij duidelijk dat de makers van Dead rising, Ryse, Killzone en Infamous voor de betere graphics zijn gegaan, wat ten koste gaat van 60fps. Je zal hetzelfde zien in multiplatform titels, zo lijkt het.
Dat forza op 60fps draait en Drive club niet, zegt mij niet veel, verschillende studios, verschillende budgetten, verschillende type games. Ik vind forza wel grafisch mooier hoor, maar dat maakt de xbone zeker niet de betere machine.
Laatst bewerkt: 20 jun 2013