Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat weet je nooit...

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nu gaat het toch uiteindelijk alleen maar om de games... en misschien prijskaartje, ma'ja als je console gaat halen met games die je niet boeien, tsja :+

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben benieuwd naar Angry Joe zijn video.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En hier tegenover heb je weer beweringen dat de games van Xbone op pcs met "zelfde" hardware draaiden toch en nog met een andere videokaart. Met frames en what not komt het wel goed, de meeste komen toch pas volgend jaar. En definieer "blindelings overstappen". Meeste hebben gewoon geldige reden

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn keuze is niet veranderd, main console wordt PS4.

50 % sterker, 100 euro minder, geen verplichte kinect, en leukere exclusives.

Door deze ommezwaai is de kans dat ik ooit een One haal nu wel weer aanwezig :)

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    De onE doet het nu wel goed in de poll :) vind dat deticated servers bij online games op de one toch wel heel fijn hoor..

7. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het zegt idd niks, maar met name omdat de meeste XBone games ook op 30fps lopen. DF had immers zelfde soort artikel over de XBone.
    O.a. Ryse, Dead rising, Crimson Dragon zitten ook op 30fps en ook daar hadden games als Dead rising en Ryse moeite mee. De games zijn nog niet af, dus die games zullen nog wel wat geoptimaliseerd worden voor stabiele 30fps. Dit is erg vergelijkbaar met de games uit PS4 stuk van Digital foundry. Je laat ook de vertaling van infamous second son weg, terwijl ze die game grafisch het meest indrukwekkend leken te vinden.
    Het lijkt mij gewoon vrij duidelijk dat de makers van Dead rising, Ryse, Killzone en Infamous voor de betere graphics zijn gegaan, wat ten koste gaat van 60fps. Je zal hetzelfde zien in multiplatform titels, zo lijkt het.
    Dat forza op 60fps draait en Drive club niet, zegt mij niet veel, verschillende studios, verschillende budgetten, verschillende type games. Ik vind forza wel grafisch mooier hoor, maar dat maakt de xbone zeker niet de betere machine.

Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Door ons gezeur en gezeik hebben wij dit bereikt! Als wij gebruikers allemaal zo achter MS zouden aanlopen en aarslikken als sommigen hier dan was dit dus nooit er gekomen. En waren de gebruikers die hem wel kochten gewoon slaven van MS.

Zoals ik hier al een keer eerder heb gezegd de enige oplossingen tegen zulke ontzettende klantonvriendelijk beslissingen gewoon het bedrijf met de rest van de wereld negeren. En dat is nu dus gebeurd en door de shitload in de media, ze konden niet anders! Als ze niet naar het publiek hadden geluisterd dan was de next gen war al beslist kan ik je vertellen.

Nu nog even door Nellie die Kinect laten verwijderen! \o/

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    En bedankt :+

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor. :+ Maar het is gewoon goed om te zien dat al dit alles niet voor niks is geweest, want ik wil ook gewoon een Xbox uiteraard maar dan moeten er nog wel wat andere dingen veranderen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je snapt dat er ook gewoon mensen zijn die geen problemen hadden met 24 uur online en DRM? Omdat zij niet dezelfde mening hebben en wel features tof vinden zijn het gelijk aarslikkers? Vind het een beetje een kinderachtige reactie eigenlijk. En nee ik was ook niet fan van DRM maar snap tenminste dan sommige mensen het wel tof vinden.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Van wie mocht jij posten, slaaf?
    Ga snel terug aan je werk!

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat zouden mensen tof kunnen vinden aan DRM? het is een beperking...

14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Zie al een tijdje hoop kinderachtige reacties voorbij komen hybrid..

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Laat ze lekker. Ik ga lekker Xboxen deze kerst. Forza 5 competitie here we come! :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    DRM is meer dan alleen je disc niet 2 keer kunnen verkopen.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uh ja.

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als er daardoor features als family sharing hadden kunnen bestaan, vond ik het geen beperking.

Het enige wat ik positief vind aan deze ommekeer van MS is dat games nu regiovrij zijn.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor sommige wel. Die hebben een andere mening. Prioriteiten liggen bij sommigen anders.

Deel Deze Pagina