Natuurlijk wil ik graag gratis gamen of goedkoop gamen, wie niet. Maar die digitale games op de Marketplace zijn veel te duur. Zelfs vraagt EA games voor de volle pond, soms wel met 69 euro op de Marketplace voor een digitale versie ! Steam werkt veel beter dan dit maar dan moet 24u check in en DRM wel bij.
GODDAMN GTA V. Destijds kocht ik een X360 om Saints Row, nu zou ik een PS4 wel in november kunnen kopen met Watch Dogs. Maar dan speel ik nog GTA V, dus nog maar even wachten. Sowieso dat ik WD op next-gen ga spelen, aaah first world problems.
Weet iemand hoe het zit met de spellen die je nu wel digitaal gekocht hebt zou je die dan straks wel kunnen spelen/ (her) downloaden? op de one (denk ook aan de arcade games)
IEDEREEN IS BLIJ..... Nou niet iedereen... http://www.lazygamer.net/general-news/cliffy-b-isnt-happy-with-the-xbox-one-about-turn/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Nee, de gedownloade games moet je opnieuw kopen. Overigens denk ik niet dat veel van die arcade games van de 360 op de One al staan bij aankoop van een One op launch. Ze moeten eerst weer worden geport.
Het had zo mooi kunnen zijn. Maar goed, die feature(s) gaan er vanzelf komen denk ik. Maar pas als men er langzaam aan gewend is op de nieuwe generatie.
Zie je. Hij bekijkt het van het perspectief van de developer. Hij wilt dat ze geld maken op used games. Fok dat, tis mijn game ik mag doen wat ik wil ermee. Alsof devs blij zouden zijn met 10 mensen 1 game delen. Kan me niet voorstellen
Of Xbox 360 HDMI aansluiting in XBox One HDMI IN en je kunt via xbox one gewoon UI van Xbox 360 laten afspelen. Maar het is nog niet zeker of dit gaat werken.
Na 4 jaar zullen PS4 games iets grotere textures en meer NPC etc kunnen renderen. Maar dan moeten ze eerst de limiet van de Xbox One bereiken en dat duur nog wel een paar jaar.