What happened? Twijfel nog steeds om de game te halen, lovende recensies maar weet niet of het mijn ding is. Waarom is er geen demo
Niks hoor haha. ik wilde de 3DS XL AC New Leaf bundle aanschaffen. Had een deal op Marktplaats maar dat is niet doorgegaan. Animal Crossing heeft niks aan een demo, je kunt dan onmogelijk de game op de juiste waarde schatten.
Animal Crossing is gewoon een must-have. Erg verslavend en leuk om elke dag eventjes te doen. Waarom heeft niemand mij nog toegevoegd trouwens? Ik wil steden bezoeken verdomme. \o/
Je kunt wel meerdere savegames hebben in Animal Crossing trouwens? Nog niet gespeeld, zusje afgelopen twee dagen wel als een gek. In ieder geval mijn Club Nintendo eindelijk kunnen linken met mijn 3DS. Nu even afwachten tot een maat een code voor Monster Hunter heeft, yeuh.
Ja, je kunt met meerdere savegames spelen. Tenminste, als ik ga opstarten moet ik mijn savegame kiezen. Het lijkt me dan dat je er dus meerdere kunt hebben?
Thanks.. Het zal es niet dat ze GEEN fouten maken in de MM flyer. Is echt belachelijk hoevaak ze daar fouten in maken Wordt nu wel prijzig om over te stappen. Ik hoopte op iets van 150,- max voor XL
Hoeveel zijn ze bij MM nu dan? Volgende week bij Saturn voor 179. Al is dat nu al zo, met je personeelkorting ben je dan toch wel cheap uit.
Ja, het kost wel wat. Ik wilde het ook doen, had al een deal maar dat ging niet door. Nu ga ik hem ook niet meer verkopen ook. Het is verder prima te doen op de gewone 3DS (overigens is het beeldscherm van de XL echt minder mooi), al heb ik redelijke grote handen. Bij sommige games krijg ik wel wat last, maar goed.
199 bij ons. Ja 150 is mn limiet. Zie net de blauwe op italiaanse Amazon voor 150. Maar die versturen niet naar Nederland ofzo, dombos
Als je vriend tussen 0:01 op 4 juni en 23:59 op 30 juli een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL registreert. Dit dus, klopt dat bij je Peter? Zoja, dan zal ik je een code sturen, zodra jij dat hebt gedaan kan je weer een code aanvragen en doorgeven aan iemand anders. Gister dankzij Monster Hunter aan drie games gekomen, dus Fire Emblem maar gedownload. Ook meteen mijn sterren gebruikt voor een Boo notitieblok en Paper Mario notitiestickers.