Wie weet krijgen we die mogelijkheid als je de games digitaal koopt... Maar ik lees overal dat die feature helemaal weg gaat.
Maar een console koop je niet voor een paar jaar. Die koop je voor 5 tot 6+ jaar. De 360 bestaat dit jaar al 8 jaar. Daarom is het wel verstandig om dit soort dingen mee te laten wegen in de koop van een console.
Ik ga alsnog gewoon voor de PS4. Sony's exclusives vind ik stukken toffer dan die van MS (alleen Halo, maar Halo 4 was toch crap dus die hoef ik ook niet meer te spelen). En de laatste 3 jaar is de PS3 al mijn main console, dus weinig reden om over te stappen .
Ik heb geen probleem met haar. Ze kan goed presenteren. Voorkomt dat je stamelende developers hebt staan Via de Ubisoft pressers de laatste jaren ook wel vermakelijk.
Goede zaak dat tegenstanders in Fifa eindelijk eens kunnen zien dat wij Hollanders met de handicap 'stoned zijn' spelen. Maakt het af en toe verliezen toch iets draaglijker!
Dus 19 november op PS3 en 360. En op next gen "as soon as they are available" Dus de geruchten dat de PS4 rond de 13e zou komen zijn niet waar denk ik.
Games worden ontwikkeld op sterke PC's, daarna gedownscaled voor consoles. Voor de sterkere consoles hoeft dus minder ingeleverd te worden als voor de zwakkere....ik verwacht echt wel verschillen te gaan zien, en snel.
Bij de current gens was het zo dat de game elk jaar weer mooier werd. Zou dat ook zo zijn bij next-gens? Dat ze elke jaar weer een mooier game uitbrengen? Of halen ze er gewoon alles uit wat erin zit en maken ze gewoon alleen maar mooie games?
De stap gaat minder worden. Vorige generatie kwamen we van SD naar HD. Deze generatie gaat de stap meer worden naar extra schermen, meer mensen op het scherm etc Tuurlijk gaat grafisch het wel beter worden. Vooral belichting maar de stap van SD naar HD gaan we moeilijk overtreffen. Zeker niet de komende jaren. Misschien als 4K "normaal" word.
Ik weet t niet , vorige gen zou zogenaamd de HD stap moeten zijn maar hoeveel echte 1080p60 AAA games hebben we nou gehad? En als je de eerste hands ons leest van DF vrees ik dat we die zelfs in het begin van de volgende gen nog maar weinig gaan krijgen.. ik denk dat we over de lifecycle van next gen zeker weer enorme vooruitgang gaan zien, hoe groot de initiele stap gaat zijn vraag ik me ook af