Draaiden de One games nou wel of niet op de console of niet? Dat verschil is ook wel van belang denk ik zomaar.
sorry hoor maar wat is het verschil tussen 30FPS en 60FPS? Hoe meer fraps hoe soepeler het loopt ofzo iets?
Fraps? FPS = Frames per second. Een game op 60 FPS oogt veel soepeler. al heb je liever een spel op steady 30 dan op een 60 met dips. Een dip in FPS valt voor het oog veel meer op.
Klopt. Ik snap dit ook niet helemaal. Het verhaal is altijd geweest dat je daarboven vooral dips in FPS waarneemt. De trailer van MGSV is in 60FPS beschikbaar en ik zie het verschil echter wel. Eurogamer was ook echt onder de indruk, de ondertitel van het bijbehorende artikel was ook 'wow'.
Okay, dat is goed nieuws. Het was ook een serieuse vraag, want ik wist het niet. Maar verwachten mensen nou echt dat de PS4 geen games kan draaien op 60 fps? Of kijken we nu alleen maar naar dit moment zonder te bedenken dat we nog ruim een half jaar voor de release zitten?
Dat kan de PS4 ook wel. Wat verrassend is, is dat de PS4 geen games op 1080/60 had draaien. Al lijk ik uit de artikelen op te maken dat de graphics op de ps4 een tikkeltje beter zijn.
Moeilijk uit te leggen. Theoretisch zie je het verschil niet maar iedereen die 60fps speelt en daarna naar 30 gaat zal het gelijk kut vinden.
Ja? De PS4 komt in november? Ik heb het namelijk over de PS4 en voor zover ik weet is er alleen maar gesproken over december.