1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gaat niet gebeuren, op WPCentral staat al dat ze het teruggenomen hebben wat die baas heeft gezegd. Daarnaast zie ik eerder MS het overnemen dan die Chinezen.

     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja die is nice idd.

    Ik weet niet of deze app dat wel kan maar die werkt ook erg goed.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    De WhatsApp applicatie is echt schandalig slecht trouwens. Crasht vaak, afbeeldingen komen niet in de normale galerij, geen opties voor verschillende meldingen chat/groepchat, terugscrollen duurt een eeuwigheid en gaat niet elke keer verder bij het laatste bericht waar je was maar springt een soot terug tot halverwege etc.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Whatsapp is erg klote, ik krijg vaak geen meldingen dat ik een bericht heb dus lees de berichten uren soms zelfs een dag daarna pas. Dat was eerst op WP7 ook al zo later hebben ze dat verholpen, nu heb ik hetzelfde gezeik weer op WP8. :'-(
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Op WP7 is het nu wel redelijk goed geworden met Whatsapp. Had verwacht dat die voor WP8 wel hetzelfde zo zijn als bij WP7.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hij is wat uitgebreider (meer iconen en rommel) maar de stabiliteit is minder dan die op 7.5/7.8, sterker het is een stap terug. Wacht met smart op een update ervoor want dit is gewoon irritant de hele tijd moeten checken of je een bericht hebt of niet.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb heel vaak dat als ik op de pop-up druk om te lezen, hij gewoon 30-50 sec blijft hangen op zwart scherm
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    WhatsApp is sowieso gewoon verschikkelijk brak, kan niet wachten tot er alternatief komt. Van dat Joyn hoor je ook niets meer helaas, misschien Google Hangouts ..?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    KiK dat werkt wel heel goed alleen niemand gebruikt het. :p
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het goed is komt er binnenkort een update die de app flink verbetert. Heb er een tijd terug iets over gelezen.
     
  12. Witcher R

    Witcher R Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk! Ik hoop dat ze echt iets gaan verbeteren.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Skype werkt goed.... :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een beetje aan het oriënteren wat ik moet gaan doen voor mijn volgende foon, die ik eigenlijk gewoon al kan halen. Ik twijfel erg tussen een Samsung Galaxy S4 nu of juist een Nokia Lumia 920. Waarom zou ik voor een Windows Phone 8 moeten gaan? :)

    Heb uit videoreviews begrepen dat het qua games en apps nog matig gesteld is qua WP8? Maar qua snelheid zit het allemaal weer heel goed. Maar goed...waarom WP8 en geen Android? :D
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Sale op Gameloft games, belangrijkste voor mij zijn The Dark Knight Rises en The Amazing Spiderman voor 2,99... Maar verder is er ook veel van hen afgeprijsd dus check het :D

    @Kabuto. De belangrijke apps zijn al verkrijgbaar voor WP8, en de markt groeit steeds sneller en is de laatste tijd ook vaker snel erbij met nieuwe apps. Bovendien zijn de apps imo erg mooi vormgegeven in de Metro stijl, en heb ik het gevoel dat alles gestroomlijnder is dan bij Android.

    Verder zijn mijn ervaringen met Android niet goed genoeg om het te kunnen vergelijken, maar een paar jaar terug vond ik mijn Android telefoon onoverzichtelijk, lelijk en merkte ik dat hij erg traag werd naarmate er meer apps op kwamen. Dit heb ik met mijn Lumia nog niet gehad, maar dat is ook een 4 jaar jonger toestel. Mijn broer is erg blij met zn HTC One, ik neem aan dat dat OS ook onder handen genomen is.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor mij is de gebruikerservaring het belangrijkste verschil tussen WP8 en Android. Alles werkt super snel en vloeiend, geen vastlopers (althans zowel op mijn HD7 als 920 nog niet ondervonden) en wat ik nog steeds erg tof vind is de éénheid qua apps elke app heeft dezelfde Modern UI wat ik gewoon heel fijn vind werken.

    Het nadeel van de +/- 150000 apps wat in reviews elke keer naar boven komt bij geleken die van Android/iOS is voor mij geen nadeel eigenlijk want alle apps die voor mij belangrijk zijn zijn er nu. Daarnaast moet ook niet vergeten worden dat WP8 een stuk later gestart is dan iOS en Android, daarnaast mist de hoeveelheid aan scheet apps en andere crap apps ook WP8. Ze zijn er wel maar gelukkig in mindere hoeveelheid, daarnaast is er strenge controlle op apps (malware/spyware) dit soort apps heb ik nog niet gezien op WP7/8. Als ik jou was zou ik het gewoon eens uitproberen in de winkel. :) My two cents...
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zijn die spellen een beetje te spelen dan?
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ze draaien erg soepel op m'n 920 :)

    qua controls is het ook prima imo, maar je kan gratis de trial downloaden :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind het grafisch altijd hele mooie games van Gameloft, alleen FPS'ers met touch screen vind ik toch een mindere combinatie (Modern Combat en N.O.V.A. beide op mijn 920).
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Morgen begint Build 2013, wie weet zien we morgen ook wat van de nieuwe WP8.1 of zelfs wat nieuwe toestellen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina