De games...welke games? Killzone en Driveclub en Knack? Seriously?
Vergeleken met een Dead Rising 3, Forza 5, Ryse en Killer Instinct? Daarna vrij gauw Project Spark en Titanfall?
Ja maar die beweringen berusten op onzin. Puur omdat Lococyle op een PC draaide zijn alle X1 games maar fake en draaiden op high end pc's, dat is de logica merk ik. Slaat nergens op. Ik denk dat Digital Foundry van Eurogamer dit niet zomaar zegt, wellicht hebben ze het ding gewoon echt gezien ook. Net zoals verschillende third party devs die tweets hadden gestuurd dat alles gewoon op X1 devkits draaide, same as PS4.
Euh...wat? 50% sterker moeten we allemaal nog zien. We weten nog altijd niet de concrete details van de CPU en GPU en we kunnen pas echt oordelen wanneer games uit zijn. Als we naar die analyse van DF kijken..maakt die krachtigere hardware nog maar weinig/niets uit. Leukere exclusives...dat is serieus een nieuwe. MS had juist een hele zooi aan nieuwe exclusives..wat had Sony precies?
Dan moet je toch echt beter lezen, want ik heb Infamous wel degelijk genoemd. Waar ik zelf van 'schrik' is dat de first party exclusives het tot nu toe beter doen op X1 qua performance en graphics.
Laatst bewerkt: 20 jun 2013