Een 3DS of een spelletje? Mijn 3DS is wel wat ouder... Maar hoe kan dat dan? Je krijgt gewoon meerdere games gratis?
Ik heb een prinses Peach notitieblokje en een bijpassend schoonmaakdoekje besteld Mijn dochter blij en daarmee ik ook. Ik ben zo'n goedzak. Aan de andere kant, ik moest nog 10 3DS-en kopen voordat ik een keer in de buurt kwam van wat ik echt wilde. Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben. En mijn punten waren bijna vervallen.
Ik kan dat mario kart beeldje kopen als ik mn stapel van 15 kaartjes opwaardeer. Maar dan moet je ook weer een beetje vragenlijst invullen per kaartje pff
Hij bedoelt het Mario beeldje. Ik moet nog een aantal sterren tot de Super Mario Galaxy soundtrack! Iemand die nog een oud sterrenkaartje over heeft? (van voor de 3 games actie uiteraard)
Oh, dat pvc ding. Ik heb trouwes nog 2 codes te ruil voor andere codes, namelijk Wii Sports en Wii fit
Ik heb alleen geen codes te ruil. Ik heb nog wel een code van Super Mario Galaxy 2 en Zelda, maar die twee games liggen in seal. Edit: Blijkbaar kun je ook 50 punten scoren voor al die downloads van gratis apps in de eShop. Die punten ga ik nu wel halen.
HEY. Hoe gaat het hiermee? MK komt morgen of overmorgen binnen. Eens zien hoe slecht ik zal zijn. Het is wel voor het grootste gedeelte voor online gekocht, dus hopelijk is de MP niet helemaal dood.
Trouwens, je zou verwachten dat Nintendo met al die onzin de sterrencatalogus weleens zou vernieuwen, maar er staat nog steeds alleen maar shit in. Het ergste zijn nog die puntenkaarten voor de Wii/DS. Zet er dan WiiU/3DS kaarten in . Aangezien mijn sterren eind juni verlopen deze gehaald:
Ik heb toch 1 keer iets nuttigs met die sterren weten te krijgen. Dit sexy buideltje foto was voor het Vita topic, negeer dat ding dus maar Gebruik het nog steeds en was maar 1000 sterren. Veel beter dan 1500 (?) voor schoenveters.
Ik zie alleen dat ik deze maand 0 punten verlies, niet wanneer ik ze dan wel verlies... Hmm, ik heb er 6500.....nog 500 en ik kan eindelijk dat minibeeldje nemen met de core-cast voor 7000...ben bang dt ik dat niet ga halen...
Ik heb in totaal zo een 5000 punten verloren omdat ik niet goed oplette. Zul je zien dat er toen net goede dingen te koop waren. Ik heb nu 2750. En dan nog die code van MK erbij (geen idee hoeveel je ervoor krijgt). Is gewoon niks voor te krijgen.
Fuuuu, je kan niet meerdere dorpen maken in Animal Crossing. Als ik new game doe kom ik in die van mijn zusje terecht en blijft mijn zusje burgemeester. Fuck. Als ze zelf Animal Crossing koopt en met haar eigen kaartje speelt, werkt het dan wel denken jullie? Anders heeft ze pech, is van miiiiiiiiiiiiiiiiii.