1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat we in het begin gewoon nog punten kunnen gebruiken en dat het dan langzaam overgaat op gewoon geld als die punten kaartjes niet meer gemaakt worden.
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, dus nu is alles teruggedraaid. Was de Xbox One eerst volledig uit de picture bij me, nu twijfel ik weer tussen een Xbox One en een PS4.

    De tweedehandsmarkt is blijkbaar groter dan ik dacht. Ik snap niet waarom mensen tweedehands games kopen terwijl je tegenwoordig games (online) zeer goedkoop kan kopen. Zeker als je niet steeds de nieuwste van de nieuwste games hoeft te hebben.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is alleen hier in Europa zo. UK import. Webshops enzo. Volgens mij zijn ze in Amerika niet zo ver met webshops. Hoor altijd alleen Gamestop, Wallmart Bestbuy
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    €30 euro voor een nieuwe game die net een week uit is hier op de bazaar is niet verkeerd hoor :9
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ook ik ben blij dat deze beslissing (tijdelijk) is teruggedraaid.

    Kan mij overigens helemaal vinden in dit artikel van Eurogamer.

    Er is voldoende reden om sceptisch te blijven (deze verandering gaat toch een keer doorgevoerd worden), maar in ieder geval heeft de consument weer tijdelijk ademruimte gekregen.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Btw, geweldig hoe Sony misbruik maakte van de situatie. Het waren ineens de helden van ons consumenten en deze trailer deed het helemaal. :cool:

     
  7. Seh

    Seh Guest

    Geniaal verzonnen ja, volgens mij gewoon ergens in een achteraf hokje in LA in elkaar gezet. :lol:
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Sony is zeker niet ineens heilig als het gaat om omgaan met zijn klanten. Maar dat filmpje was idd een geweldige reactie. Als we één ding wel geleerd hebben de afgelopen maanden dan is het wel dat Sony een stuk beter is met trollen dan MS ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat de verandering ook steeds meer van de uitgevers kant gaat komen. Zal me niks verbazen als ook SP games internet gaan verplichten. Omdat de SP/MP lijn toch al vager word met mensen die kunnen joinen en tablets etc. Zal me niks verbazen als Watchdogs 2 bijvoorbeeld als "SP game" always online moet zijn om te kunnen spelen. :)

    Dit is een betere manier denk ik ook. Dan breng je het geleidelijk en hebben mensen een keuze en zullen ze het ook accepteren. Wat MS deed met "bam hier is het" en zo is het nu, werkt nooit. :)
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.:thumbs:
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat een beetje op Amazon te kijken en daar staat ook dat we een commemorative controller krijgen als je op de release koopt.
    Hoop alleen niet dat het deze is dan.

    [​IMG]
     
  13. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat er toch duidelijk op? "Day one'' :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht misschien dat ze dat er zelf op hadden gedaan omdat ze nog niet weten hoe het eruit ziet?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Exclusief zeg! :+
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mee eens, het was te drastisch en teveel in één keer. Mensen hebben nu eenmaal moeite met veranderingen, dus het terugdraaien en dan waarschijnlijk in de toekomst stap voor stap introduceren van dezelfde "features" is een verstandigere zet.
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Had liever iets gezien met iets naast je gamertag van Day One, nu ziet niemand het :mad:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is het dus. Vind die controller maar matig. Maak dan een toffe kleur ofzo. :)

     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Op zich niet fair, want wat heeft MS voor munitie tegenover de PS4 om überhaupt erover te kunnen trollen? ;-)

    De 4.45 update malaise is helaas NA de E3 gebeurd en is niet eens massaal overgeslagen op de PS3 gebruikers. De gehackte PSN accounts is te ver weg ij het verleden en eerlijk, ik kan niks bedenken.
     

Deel Deze Pagina