[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vuur werkt erg goed, daarna shotgum. Gefrituurde bloater met een laagje suiker erover heen. Schijnt een delicatesse te zijn.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik maakte steeds geluid op een plek om zo'n bloater (of meerdere bloaters en gespuis) heen te lokken, en vervolgens wat bommen, molotovs er op en/of de vlammenwerper er op. Dat werkt vooral heerlijk in één specifiek gedeelte :D
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het begin! Oh wat vet
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Merk wel dat het nu een stukje makkelijker word. Heb nu wat meer wapens en upgrades, eerst kon ik infected nauwelijks killen. Ben nu in de high school, op 38%.
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is komt het spel via Gamedumper dan vandaag binnen .... bijna 1 week na de release.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben ook eindelijk wat verder. Ik heb nog amper vette wapens, behalve die Molotov cocktails en een revolver. Maar de infected gaan er allemaal aan. Ik speel het zo stil mogelijk en als er nog maar eentje over is loop ik rustig op hem af en ram hem kapot. Gebruik tot nu toe amper mijn gun. Zal straks wel anders worden.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Heerlijk als het stil is, vooral als je in een huis zit en al begint te flippen als je iets hoort lopen of bewegen. Meestal is het Ellie, maar goed, blijft sfeervol. :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja haha, die Ellie laat me steeds schrikken :+ Dan hoor je dat geklik (briljant, want dat maakt het freaky) en dan schrik je je rot tijdens het sluipen.
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag Donderdag nog steeds niets binnen. Ik heb ze dus weer een email gestuurd. Ik weet echt niet wat ik met dat gamedumper moet doen!
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Maandag besteld bij Biggu ofzo. Word morgen bezorgd.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh god, school gedeelte is echt zo sfeervol, gruwelijke game. Ook heerlijk om een infected neer te slaan met zijn kop tegen een muur en bloed te zien stromen. Shotgun is ook machtig. _O_
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Uitgespeeld.

    Damn wat een ervaring


    Was echt bang dat ik Ellie kwijt was :): Die Joel is een selfish motherfucker...maar ikk had hetzelfde gedaan.
    De wereld in TLoU is al 20 jaar naar de klote. De plunderaars etc zijn minstens even erg, zo niet erger dan de geïnfecteerden. Een cure zou het echt niet in een keer veranderen. Daarnaast wisten ze niet eens zeker dat het zou werken.
    Nu maar hopen dat er een deel 2 komt op de PS4
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil geen deel 2

    het is goed zo

    Ik heb liever dat Naughty Dog gewoon weer met iets nieuws komt
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens. Al is het ook wel een beetje dubbel, het spel was echt fantastisch. Maar ik kan me niet voorstellen dat een tweede deel dit zou verbeteren.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zijn toch van die verloopkastjes voor uit gekomen? die kan je dan tussen de ps3 en je controller hangen.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Een deel twee zou kunnen, zolang het verhaal niet draait om Ellie en Joel, maar om de wereld en wat er in gebeurd. Natuurlijk moet het verhaal ook geen Ellie/Joel v2 zijn. Al zou ik het ook niet erg vinden als het bij 1 deel blijft.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geen deel 2 please. Bij Uncharted kan dat omdat het allemaal lekker oppervlakkig is. Hier zou het afbreuk doen aan het eerste deel en bovendien zie ik niet zo veel mogelijkheden om een tweede deel opnieuw boeiend te krijgen.

    Laat ND maar weer lekker een nieuwe franchise starten en ons opnieuw totaal overdonderen met een nieuwe wereld.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb Head Ninja er al op gezet en die gaat er met een goede vriend van hem even naar kijken...vannacht ofzo.

    Eerst die TNT gast afwachten voor mijn nieuwe Xperia box, die ik dus zelf mag installeren...zucht. :'-(

    Heb ze een uur geleden nog aan de lijn gehad. Die man zei SSID en WPA even veranderen, maar heeft geen kut geholpen. Heb dat via mijn modem veranderd, aan de hand van zijn aanwijzingen.

    Ik haat alle technische problemen die er maar te bedenken zijn. :mad:

    Het ging uiteindelijk om het draadloze internet via de PS3, waar ik o.a. 2 van die kastjes voor heb. Die werken niet goed, is misschien een conflict, waardoor op de PS3 steeds een foutcode over die WPA word gegeven. Als ik de kabel die nu nog in de 360 zit in de PS3 stop, dan werkt het internet wel, maar op de 360 weer niet. Ik heb destijds 50 euro voor die krengen betaald. De man die ik zo net nog aan de lijn had zei dat het misschien ook wel eens aan de instellingen kon liggen van de consoles en dat ik die even moest verwijderen. Die van de internetinstellingen bedoel ik dan.

    Gisteren tussen 13:00 en 18:00 uur zou TNT langskomen om die nieuwe box langs te brengen, wat volgens de meest recente KPN medewerker een beetje vreemd was. Die vroeg zich af waarom zijn collega 2 nachten geleden vrijwel meteen over ging tot het versturen en beloven van een heel nieuw netwerk. Uiteindelijk bleek het dus alleen om het pakket te gaan, maar dat vond de laatste medewerker nog steeds vreemd. En als die TNT dan gisteravond pas om 18:30 langs komt, terwijl ik de klantenservice had gezegd 13:00 en 18:00 vanwege afspraken vanaf 18:00, dan kan je mij niet gekker krijgen.

    Dus vandaag voor de 2e keer tussen 13:00 uur wachten tot 18:00 uur en anders moet ik voor 19:00 uur bellen zodat ik alsnog zaterdag zelf de experia box kan krijgen. En nog steeds mag ik hem dus zelf installeren anders kost het me 60 euro.

    Volg jij het nog? Nee, ik ook niet meer. :emo:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt schandalig. Nogmaals. Ga het spel in de stad halen ergens en stuur het GD exemplaar terug, wanneer je hem ooit krijgt!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Schoften daar ook he? Ik heb het zelf ook twee keer gehad, een spel kwam te laat binnen, de eerste x 3 dagen en de 2de x ruim een week. Sindsdien nooit meer daar iets besteld. Het zijn een stel aso's.
     

Deel Deze Pagina