1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Dat was natuurlijk geen serieuze post. Jullie hebben je blijkbaar gewoon niet op tijd ingeschreven voor de beta. ;)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had me volgens mij dezelfde dag ingeschreven als jou hoor. :p

    En als er eerder een beta ronde was zal ik me toen ook wel hebben ingeschreven. Er is immers geen beta waar ik me niet voor inschrijf. :+
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Was ook geen aanval op jou hoor haha, gun je de beta van harte. Maar FF11 ervaring is toch relevanter lijkt mij.

    Ik heb de PS3 pas gister gekocht en eergisternacht gesigned voor de beta, dus waarschijnlijk te laat ja. Ging er ook niet echt vanuit dat ik alsnog een code zal krijgen en die 2 maandjes kom ik wel door ( 16 exclusives heb ik nu sinds gister :+ )
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Ik heb gewoon hardcore Final Fantasy I ervaring, daar kan niks tegenop. :cool:
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha ik heb volgens mij ook alle delen wel gespeeld, excl. spin offs zoals die FF7 PSP titel bv. Maar de "gewone" FF's allemaal wel geloof ik. Moet deeltje 7 ook weer eens downloaden en waarschijnlijk 8 en 9 ook wel.

    Heb je de beta al gespeeld? Wat ik zo op forums lees is Realm Reborn wel goed geworden.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Ik ga dit weekend de boel downloaden en instellen. :)
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nice, als je dan na het weekend even een impressie wilt geven. Zou ik erg waarderen :p
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben er ook wel benieuwd naar!:thumbs:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik las net dat ICO in de 2e playthrough (NG+?) een 2 player mode heeft? Klopt dat? Hoe werkt dat dan? Is een speler dan die meid?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niemand? Echt?
    Nou Dulle, ik heb het geprobeerd. En ik kan het je zeer aanraden! Beste 3D wat ik tot nu toe heb gezien (ik heb Gears, Assassin's Creed, Halo, Wipeout en Stardust, Motorstorm Apocalypse in 3D gespeeld. Misschien nog meer. Gran Turismo? ). Dat komt natuurlijk vooral doordat alles zich op zo een grote hoogte afspeelt. Dan komt dat 3D goed tot zijn recht.

    Nadelen: Kut brilletje. Mijn neus doet pijn. :+
    En ik blijf toch altijd wat, ehm, cross talk (?) houden. Misschien is het mijn tv, misschien is het mijn kijkafstand. Maar het blijft vervelend. Al valt zelfs dat nu mee tov andere games. Dat is alleen bij de de dingen die het diepste in de wereld liggen. En dan speel ik op Max
    Wel wordt de brightness/bloom opeens erg omhoog gegooid.

    Overall erg de moeite waard. Ik hoop dat je hier wat aan hebt mijn slimme en zeer sexy vrind!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet ik hier tegen mezelf blijven praten? Ik dacht dat dit klassiekers waren waar iedereen wel wat over te zeggen zou hebben. :+
    Goed, ik ben bij de 11e Colussus bij SotC. Irritantste tot nu toe. Past ook totaal niet bij de rest van de game; de rest zijn... kolossaal en vrij traag. Dit is een ietwat groot uitgevallen stier en veel sneller. En als je eenmaal geraakt wordt kom je niet meer weg, want hij blijft je bij de kleinste beweging gelijk weer een duw geven (waarom duurt het uberhaupt zolang voordat je opstaat?!). Bah. Moet ik hier nu dus blijven liggen totdat hij me heeft vermoord zodat ik bij het checkpoint opnieuw kan beginnen en dan hopen dat ik niet geraakt word? Leuk hoor.

    Of is er een knop om sneller op te staan? :p

    Iemand? Reactie?
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Volgens mij is daar geen knop voor.. pff weer tijdje geleden geen idee meer hoe je die verslaat haha :)

    Wat vind je nu van de game eigenlijk?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De eerste stap weet ik iig; met een fakkel hem naar beneden jagen, waardoor ie op zijn rug valt en zijn armor breekt. Volgende stap weet ik nog niet omdat ik nu de hele tijd op mijn rug lig, haha. :+ Dodge werkt ook niet echt, omdat hij gewoon zijn hoofd draait en me alsnog een optater geeft. :p

    ICO vond ik dit van. SotC is, ehm... in zijn geheel genomen wat minder dan ICO. Waar je bij ICO de emotionele band met Yorda hebt om de gameplay beperkingen door de vingers te zien heb je dat hier niet. Hier komt het oordeel volledig op de gameplay aan, die anno 2013 toch iets verouderd aanvoelt.
    Wel speel ik weer in 3D, en dat zorgt zeker voor wat indrukwekkende momenten als die kolossale beesten op je af komen. Bij deze bv
    [​IMG]
    Zweethandjes als ie op volle vaart op je afkomt en je je sprong naar zijn vleugels goed moet timen.

    Of die gozert waar je via zijn baard omhoog moet klimmen. Of dat spinachtige beest waar je een hele tijd recht onder hem staan. Of als je eenmaal bovenop zo een groot beest staat, die slang wat je in zijn oog moet schieten en wat je vlak op de hielen zit. En...
    Het grootste pluspunt zijn dus de indrukwekkende momenten met de colossi, waardoor ik deze game uiteindelijk wel 'goed' ga vinden, maar geen klassieker.
    Wat ook fijn is dat de battles tot nu toe meer puzzels zijn dan gewoon brute kracht. Is wel verfrissend. Geen idee of er health/stamina pickups zijn, maar die heb je dus ook niet nodig als je de puzzel snel genoeg oplost.

    Ik ben nu wel benieuwd naar TLG natuurlijk, omdat ik dan eindelijk eens zo een game kan spelen in het jaar waar het uitkwam. :+ Dat zal ook schelen in de beleving. Eindelijk eens gameplay mechanics die niet verouderd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil SotC nog wel spelen. Tot vrijdag nog even kluizenaar spelen, daarna weer veel games spelen. Eerst Max Payne 3 uitspelen, dan misschien The Last of Us kopen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oei, jij hebt nog niet gespeeld? Ik zet mijn post even in een spoiler.
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Haha geeft niks. Heb alles al gelezen maar vond geen game-verpestende spoilers. Tot wanneer blijven deze games in de PS+ aanbieding?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet ik niet precies, maar als ik deze lijst bekijk dus iig later dan 3 juli. De 10e of 17e gok ik dus.

    edit: Zo, dat kutbeest is dood. Echt de minst leuke tot nu toe. Ben blij dat het voorbij is. :+

    edit2: Die volgende is ook irritant. Niet vanwege de moeilijkheidsgraad maar vanwege water. Blech. Die daarna (nr 13 dacht ik) was wel weer leuk. Goed gebruik van al je skills; je paard, je bow, je zwaard uiteraard, rondklimmen, groot monster. Niet al te moeilijke oplossing. :p

    deze
    [​IMG]

    Een van de beste tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe is demons souls vergeleken dark souls?
    Heb dark souls op de xbox360 al 2 keer uitgespeeld.

    Maar wil nu demons souls aanschaffen op de ps3.
    Maar hoe zit het met de moeilijkheidsgraad vergeleken dark souls.

    En de wereld van demons souls is dat een beetje te vergelijken met dark souls?
    Dus dat je elke keer als het ware we uitkomt op een centraal punt?
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776

    Demon's Souls speel je vanuit een soort hub waaruit je 5 verschillende werelden betreedt ieder bestaand uit een aantal levels. Tussen de levels door kun je hier levelen, shit dumpen, upgraden, magic kopen etc... Vond persoonlijk Demon's Souls moeilijker dan Dark Souls maar heb eerstgenoemde ook als eerst gespeeld wat goed kan verklaren waarom ik Dark Souls moeilijker vond. De technieken van vechten lijken dan ook best op elkaar. Er zijn geen bonfires en estus flasks enzo maar zou serieus niet weten welke ik beter vind :thumbs: Absoluut de moeite waard om te kopen!
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx zojuist gekocht.
    Ik ben benieuwd.
    Heb wel eens gehoord dat de game iets moeilijker is dan dark souls dus ben nieuwsgierig wat me te wachten staat:+

    Nog een vraagje wat betreft een playstation plus abbonement.
    Die gratis games zoals demons souls,rayman origins etc..
    Zijn die echt volledig gratis en van jou?

    Of zit er een addertje onder het gras?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina