maar wel fakking triest! Het is de Xbox One, of van mijn part X1 maar Xbone is gewoon echt triest en slaat ook nog eens een keer nergens op.
Tsja, iedereen z'n eigen mening (moet jij morgen niet naar Bruce?) Maar een beetje flamen lijkt me niet echt nodig.
Bruce word het niet morgen voor mij, ben niet van de setlist-alleen-maar-hits-spelen shows. En dat gaat hij morgen wel doen zoals we gewend zijn. Geen nieuw album ook, vorig jaar topshow gehad dus ik skip
Nou de setlists van de laatste shows in Europa zijn echt prima hoor. Check ze maar eens: http://www.betrue.nl/nieuws/. Heb daar morgen ook wel vertrouwen in, het is geen Pinkpop waar hij voor een heel ander publiek staat en maar 2 en 15 min ofzo mag spelen. Ik ga gelukkig over 2 weken ook nog naar München Gladbach, vorig jaar Duitsland was ook top dus wordt sowieso weer genieten . @ hierboven, opvallend aan de ene kant maar aan de andere kant ook weer niet. Sony (en MS neem ik aan van ook) produceren nu gewoon zo ontiegelijk veel consoles. Want als ze uiteindelijk nee moeten verkopen stapt de casual gamer gewoon net zo makkelijk over naar de wel beschikbare console.
Heb nooit naast een console gegrepen ... Dus de X-1 staat hier ook gewoon op release-day. Ben benieuwd! Overigens wel geinig dat veel mensen die op de PS4 hadden gestemd nu ineens over zijn gestapt op de X-1 Logisch ook ... met die aanpassing van policy.