Weet iemans eigenlijk of de kosten van xbox live hetzelfde blijven? Ik hoop trouwens dat je je abonnement nog wel gewoon online kunt aanschaffen, en niet perse bij microsoft. Prijzen op internet sites zijn toch altijd gunstiger. Vraag me alleen af of deze winkels niet verdwijnen met het afschaffen van microsoft points.
Hou nou is op man! Word echt moe van jou! Kidding ... kidding. X-BONE, XBOX-ONE ... PleeStation ... whatever floats your boat. De naam maakt me niet zoveel uit. Meestal app je toch : "Kom je online?" ...
Als ze ons forceren XBL en MSP (of MSDollars of hoe ze het ook gaan noemen ) via Microsoft zelf te gaan kopen moeten ze wel iDeal of minstens Paypal beschikbaar maken. Creditcards zijn hier lang niet zo populair als in 'Murica...
Neem aan dat die punten omgezet worden in ... iets anders. Lijkt me sterk dat Microsoft de punten laat vervallen. Vast niet.
Aantal microsoft points dat je hebt delen door 80, dat is € die je krijgt. € = a / 80 @Salvation, vroeg me soms af wie er nou speelt met southpaw, hadden we voor de fun in een BO2 custom potje gedaan en echt iedereen faalde ermee Ieder zijn voorkeur (ik speel met tactical )
Interessant. Nu vind ik het persoonlijk op zich geen erge verplichting, maar ik kan me voorstellen dat een hele hoop mensen dit toe zullen juichen.