Dat klinkt opzich wel tof. (alleen de prijs is redelijk hoog) Ben nu wel benieuwd of er een vervolg komt op basis van die laatste scene. (ik zou die setting erg tof vinden!)
Vond je? ik vond het niet echt moeilijker dan de main quest eigenlijks, zo nu en dan beetje trail and error maar meer niet.
Jaaa, dat zou dan sowieso een van de games worden waarnaar ik het meest uit ga kijken dit jaar LoS staat nog steeds in m'n top 5 beste X360 games ever
Nope voor mij echt top 5, zou er ongeveer zo uitzien 1. GTA IV 2. Alan Wake 3. Castlevania: LoS 4. Skyrim 5. Gears of War
ik zit eraan te twijfelen deze game te halen is het nu een aanrader?? ik hoor veel slechte dingen dat het giga veel backtracken en herhalen is??
Het blijft een hack 'n slash, dus in principe constant dezelfde gameplay. Maar wat ik me er van kan herinneren was er totaal geen sprake van backtracken, gewoon steeds nieuwe levels. En de sfeer en visuals zijn een van de beste deze generatie
Vond het een toffe game om een keer uit te spelen. Mooie levels en toffe karakters kom je tegen. Had hem daarna echter wel meteen van de hand gedaan, had geen zin om hem nog een keer te spelen.
Heb deze game gisteren 2de hands gekocht na het lezen van alle commentaren in dit topic en een tip van een vriend .. geloof wel dat ik van deze game zal kunnen genieten !
Tof spel echter ik heb wel een vraag na het uitspelen van level 1 en dan met name voor de mensen die ook Shadow of the Colossus hebben gespeeld Spoiler De baas is echt een 1:1 kopie van de Colossii die je ook bevecht in SotC. Geldt dit voor meer bazen? Want in dat geval ga ik liever eerst SotC spelen
Er zitten een paar bazen in de game je zo moet verslaan als in SotC.. Weet alleen niet meer hoeveel want is al ff geleden dat ik de game gespeeld maar dacht 2 of 3,
Serieus mensen die dit spel in hun top 5 van Xbox games allertijden hebben? Damn ik vind het echt een bagger game, besturing om te huilen, té moeilijk zelfs op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. En ik ben nou niet echt een doorzetter met zulke games maar dit is echt een slecht spel, wie verzint die slechte besturing en die verschrikkelijke puzzels? Het origineel was tof maar dit, nee dit kan ik niet waarderen.
Hehe gelukkig dacht al dat ik de enige negatieveling was in dit topic als ik bovengaande posts zie. Het is echt een trial-and-error game zo frusterend dit, maar ja blijkbaar is er toch een markt voor want hij krijgt aardige reviews. Doe mij maar gewoon de originele.
Het is een aardige game. Speelt alleen niet zo lekker als een Devil May Cry maar wel leuke combat op zich.