Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het lijkt me persoonlijk erg stug dat ze het nu uitschakelen, en over enige tijd weer aan gaan zetten.
    Dan hebben ze juridisch gezien een behoorlijk probleem volgens mij.

    Ik denk dat ik persoonlijk de eerste maanden van de beide consoles even af ga wachten, puur om te zien wat de verkoop van beid doet, en welke games er nog bij gaan komen.

    (Maarja, mezelf kennende kan ik mezelf weer niet inhouden, en staat er in November gewoon een next-gen console in huis.)
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Kinect hoef je niet alleen te gebruiken voor games, je kunt skypen, swappen enz.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kinect is voor MS wel een gigantisch succes. Ze willen de technologie ook toepassen in andere producten en waarschijnlijk zullen we in de toekomst ook van de ''leap-motion'' versies krijgen van de Kinect.

    Het probleem met de Kinect is voornamelijk dat het voor de hardcore gamer niet interessant is. We willen onze controller en that's it, bij de Wii is het eigenlijk precies hetzelfde. De meeste gamers pakten liever hun Gamecube controller bij de wat meer hardcore games.

    Ik snap de zet wel waarom MS de Kinect standaard bij de console doet, zodat devs er altijd rekening mee kunnen houden. De technologie is veel beter geworden en de toepassen in hardcore games klinken ook best wel tof. Bij horror games je hartslag bijhouden of reageren op geluid in jouw omgeving. Dat zijn toch wel echt toffe nieuwe ''innoverende'' features. Een nieuwe generatie moet ook meer brengen dan alleen maar meer polygonen en betere AI.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk het probleem met kinect is dat het nog steeds een gimmick is. En zolang zoiets niet multiplatform gaat het een gimmick zal blijven. Daarom zit nintendo ook met het probleem dat ze nog weinig echte multiplatform games hebben. Omdat ze met een apparte controller zitten vergeleken met de Playstation en Xbox. Bij Xbox is het nog makkelijk de kinect te negeren. En bij ps4 de touchpad op de controller. Maar een huge ass tablet op je main controller gaat al moeilijker worden bij de WiiU.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft de Xbone eigenlijk al een exacte release date. Of gewoon november
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten het gewoon beter verkopen aan "ons"
    Pak een shooter en laat zien dat je kan peaken met de Kinect. :)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Pretty much this, dat het de gameplay kan verrijken en niet dat het als een gimmick aanvoelt.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is geen kwestie van verkopen, het is een kwestie van dat het gewoon voor normaal gamen nauwelijks geschikt is.

    Deze discussie is echt eindeloos gevoerd met kinect 1 en exact dezelfde argumenten worden nu weer gebruikt: Kinect zou allemaal toffe nieuwe controlschemes mogelijk maken. Ik geloof nog steeds niet dat kinect ook maar iets kan toevoegen aan een game op het gebied van motion.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk juist van wel, in tactische shooters waar je een squad leid zou je, je vuist in de lucht kunnen steken voor het stop teken.
    En de regroup signals etc, of een granaat gooien via een werkelijke gooiende beweging.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Met je arm een werpbeweging maken, terwijl je ook 1 van de bumpers in kan drukken met slechts 1 vinger.
    Nee, dank je.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en hoe gaat dat precies iets toevoegen? Het zal altijd minder snel, minder accuraat en foutgevoeliger zijn dan met een controller.

    Jij bent bezig je vuist omhoog te steken en er komt een vijand aan, ik ben ondertussen al lang weer bezig te schieten met mijn controller, jij moet eerst de controller weer vastpakken. Je regroupsignals worden niet goed opgepakt, iemand anders naast je op de bank gooit per ongeluk een granaat als hij de chips pakt en ga zo maar door.

    Die vreemde fixatie met raar bewegen voor je tv begrijp ik echt niet.

    voicecontrols snap ik dan weer een stuk beter. Die kunnen ook gewoon naast een controller.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat is het ding. Moet je je handen van de controller afhalen om iets te doen dan is het snel een gimmick en vinden veel mensen het niet leuk en het is niet beter dan een controller. Doe je het zoals ik zei met peaken in een shooter met je hoofd is het sneller een toevoeging. "Core" gamers willen gewoon niet hun handen van de controller afhalen. Als MS dat beter "verkoopt" en laat zien ipv zeggen dan zullen meer mensen (niet iedereen) en toffer gaan vinden.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Moest wel lachen om jou voorbeeld van de chips, maar het is niet zozeer fixatie, maar vind zulke innoverende dingen altijd wel leuk.
    Zeker nu je ook kunt swipen en zoomen etc met de kinect.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bij de gemiddelde shooter zie ik het ook niet snel werken. Bij meer een similatie spel of zoals die Steel Battalion voor kinect zie ik wel potentie. Jammer alleen dat kinect zwaar tekort schoot voor dat spel. Met K.v2 zou er wel meer mogelijk zijn met zo'n spel. Grootste mogelijkheid zie ik echter nog steeds voor rts spellen. Stel je voor dat je met een beweging van je hand een hele groep troepen kan selecteren en dan met een soort drag-drop hand beweging kan bepalen waar ze heen gaan. Mits goed gedaan lijkt mij dat wel wat.
    Of hartslag meter voor horror spellen..
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Na mijn mening moeten het vooral passieve dingen zijn, iets in de trend van Dead Rising 3. Dat het wel invloed op de gameplay zou kunnen hebben.

    Of er moeten gewoon games komen die beter te spelen zijn met de Kinect. Ik schreeuw nog steeds om een Black & White voor de Kinect. Bij dat soort games zie ik het wel werken.
     
  19. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    En voor je mening dan? :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een idee? :)
     

Deel Deze Pagina