Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dan maar hopen dat de DS4 heerlijk in de hand ligt.

3rd party controllers zijn 9 van de 10 keer gewoon niet zo goed.

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap niet dat Microsoft of Sony zelf met verschillende controllers komt. Ook een wat kleinere/grotere bijvoorbeeld

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik kan het alleen maar toejuichen. Ik hou van open werelden\o/ Ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort game het is, maar ik vind het juist lekker om die vrijheid te hebben.

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wat een lelijke controller

Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  5. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Over de PS4 controller gesproken, iemand dit filmpje al gezien?

6. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, Had dat filmpje al eerder gezien. Best leuk wat je er allemaal mee kunt!

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, met zo'n demo voelt het ook allemaal wat gimmicky aan, ben benieuwd wat ze gaan doen met de touchpad.

8. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Hebben ze al een keer uitgelegd volgens mij. Voor kleine dingen bijv in destiny als je wilt zwaaien maak je bijv een rondje op je touchpad en dan gaat die zwaaien.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je het zeker? :)

10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Best vet zoiets, maar ik vind de controller wel echt lelijk zeg om eerlijk te zijn.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft de PS4 contoller op de achterkant nu ook een touchpad of is dat alleen op de Vita?

12. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Is er nergens op het internet een artikel wie duidelijk de winnaar is van de next gen controllers.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is gewoon een persoonlijke keuze dus er zal nooit een "beste" controller zijn ( er van uitgaande dat de bouwkwaliteit van beide gewoon goed is). Dus elk artikel hierover is ook weer persoonlijk. De algemene tendens is dat de DS4 sterk verbeterd is tov de DS3 en dat de One controller gewoon een goede evolutie is van de 360 controller

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    aka de xbox controller blijft de betere qua stickplaats :p

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet nog steeds niet of een ps4 of een xbox one...

Ik heb nog nooit kinect geprobeerd het lijkt me wel leuk maar het kan ook tegenvallen.
    De controller gaat sws goed in m'n handen vallen(Daarvoor wil ik hem ook misschien inplaats van de PS4)

Maar wat ook echt een ding is, De graphics en ik heb het al eerder gevraagd en werd ook al gezegd dat we duidelijk verschillen gaan zien.

Maar ik wil wel als ik m'n next gen heb dat ik echt woooow zeg dat de graphics er zo mooi uit zien.

Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kijk de Xbox One heeft al zoveel meer power als de 360, het gaat gewoon nog een paar jaar duren voordat ze aan dat limiet zitten. Pas als de limiet van de one is bereikt gaat de PS4 wat verder en dan ga je echt verschillen zien. Dat is mijn verwachting.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zie niet echt wat dit met elkaar te maken heeft. Natuurlijk duurt het even tot ze de hardware begrijpen en er alles uithalen maar dat heeft imo er niets mee te maken dat de One een heel stuk sneller is als de 360. Goede pc's zijn al een heel stuk sneller als de One/PS4 en gezien de architectuur veel gelijkenissen heeft tussen de 3 verwacht ik juist dat veel sneller aan het maximum van de console zitten dat bij deze gen

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik ook.

Vooral als je kijkt naar games als BF4

met een engine die zo schaalbaar is als Frostbite en devs die altijd PC als lead platform hebben gehad en veel ervaring hebben op deze gen..

Ik verwacht dat DiCE er al heel wat uit gaat persen en als er een verschil is tussen de consoles dat we dat ook in BF4 al gaan zien

want dan zouden ze de PS4 versie minder terug hoeven schalen t.o.v de PC versie dan de XB1 versie

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk omdat het te duur is om verschillende uit te brengen (Xbox heeft het ook alleen maar bij de eerste Xbox gedaan)....en omdat schap-ruimte in een winkel nu eenmaal 'duur' is.

Is er niet omdat het op persoonlijke smaak gaat, en daaruit kun je nooit een winnaar kiezen.

Maak je om die controller geen zorgen; beiden spelen lekker, ook al liggen de sticks bij de Xbox controllers altijd lekkerder, wil niet zeggen dat het met een PS4 controller kut is gamen.
    Gisteren had je het erover dat de PS4 games je meer trokken, en gaat het weer om power?:confused:
    PS4 is krachtiger. Punt.
    Wanneer we dat zien weet echt niemand, ik persoonlijk denk snel, omdat beide consoles in principe PCs zijn en dus easy om voor te ontwikkelen, en dus snel alles uit een console kunnen trekken.

Als ik jou was zou ik gewoon wachten; als je zoveel twijfelt kun je beter een keer bij iemand kijken of in een shop een demopod proberen.

Deel Deze Pagina