[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee man. Jammer

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij staat de save op het schijfje en niet op de 3DS (weet dit niet zeker). Ik weet niet of je saves kan overzetten.
    Maar met AC is het inderdaad dat er maar een stadje te bouwen is, waarin je vier poppetjes kwijt kan. En de eerste 'inwoner' kan mayor worden.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Save files bij de DS stonden gewoon op de gamecard. Lijkt me dat het voor 3DS het zelfde is. Je kan namelijk je game in een andere DS stoppen en verder spelen.

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Je bent burgemeester van je eigen gekozen dorpje (je kan vooraf kiezen hoe je dorp er ongeveer uitziet qua meren, riviertjes en huizen). Dit dorp kun je dan langzaam uitbreiden en aanpassen, er komen nieuwe mensen in wonen waarmee je kunt praten en opdrachten van kan krijgen. Je kunt je hele huis aanpassen en verbouwen en echt honderden verschillende dingen krijgen om in je huis te zetten. Je hebt gewoon een levend dorp (die synchroon loopt met de echte tijd) waarin je van alles kunt beleven. Je kunt in je dorp rondlopen om te vissen, insecten te vangen, dinosaurus botten op te graven, verstoppertje te spelen, te varen naar een tropisch eiland waar je minigames kunt spelen en tropische dieren kunt vangen, te winkelen, te praten etc. etc. etc. Het klinkt misschien lame maar het is zo leuk om schelpen te zoeken, te verkopen en van je geld een sushi-bar te kopen die je in je huis plaatst om vervolgens met de boot naar een tropisch eiland te gaan om daar dan een hamerhaai te vangen die je naar de baas van het museum, een uil, brengt zodat je die zeldzame vis altijd kunt blijven opzoeken in dat museum en eindeloos kunt genieten van zijn elegante bewegingen door het water.

Voeg mij alsjeblieft toe zodat ik eens online wat kan doen met dat ding. Ik heb Mario Kart, Luigi's Mansion, Animal Crossing... 1891-1491-1394! :+

Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ga dan eens in de Mario Kart thread kijken! :mad:

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Demo van Fire Emblem smaakt wel naar meer zeg :9!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echt? Vind er geen ruk aan. Ik heb de hele game, maar het is echt niks voor mij.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Had dan eerst de demo gespeeld.:+

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was een gratis download vanwege die actie. Alle toffe games die ik wilde had ik al van die 8 games, de rest sprak me al helemaal niet aan. Dus kon ik het mooi eens proberen zonder dat het me wat zou kosten :+

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Pass maar naar mij dan :+

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat kan niet, Handige Harry. :+

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Joh ;) Dat snap ik ook wel :+

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Yes, ik ga mij straks even toevoegen!

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Denk dat ik bij mm de 3ds xl haal. Nu nog mn kleine verkopen. Ieman kopen? 100,-

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het gezocht gedeelte zoekt iemand er een.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Fire Emblem Awakening voor de 3DS uitgespeeld

Pluspunten:
    - ziet er vet uit
    - super verslavend
    - lekker levelen is leuk, mede doordat je veel dingen op automatisch kan zetten
    - makkelijk 50 + uur in je normal playtrough

Minpunten:
    - ik dacht dat ik online tegen andere kon, maar ik snap niet hoe dat moet, slecht uitgelegd.
    - ik rekende op gratis dlc, zie ik niet en de marth dlc is wel heeeeeeeeeeel erg kort. Die units daar zijn niet eens gescaled op basis van mijn leger.
    - op hard (??) dafuq ik kom niet voorbij chapter 5 ofzo, echt mijn units doen veel te weinig damage en hebben veels te weinig hp

Ondanks alles: mijn favo 3DS game op dit moment, heb er 65 uur in gestoken en ik heb genoten, iets van 5-10 units met alle stats zo'n beetje op groen (= max stats)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Damn best veel tijd man. Wist niet dat hij zo groot was haha..

Ik heb eindelijk dus toch net mn 3DS XL Blue gehaald. Gratis Monster Hunter aan mezelf doneren als dat kan haha. Ik laat hem alleen nog even in verpakking tot ik mn oude zwarte heb verkocht

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nam hem mee naar Oostenrijk en ik wilde gewoon eens het eindbaas gevecht winnen met overpowered units. Betekent dat je veel heros steeds opnieuw een 2nd seal geeft zodat je weer kan levelen. 3 draken met een AVOID van 75% konden alleen al alles killen. Dit is mijn 3de Fire Emblem en zeker de favoriete. Alle goede dingen zijn gecombineerd en de plotwendingen in het verhaal zijn ook goed.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Toch wel Normal - Classic gespeeld? :cool:

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe durf je dat ook maar te vragen :mad:

Uiteraard!, dat ben ik gewend van de eerste FE die ik speelde op de GBA ;)..

Valt wel weer constant op hoe erg de computer vooral probeert om je zwakste units te killen. Dit ipv dat ze zoveel mogelijk units proberen schade te doen :eek:

Deel Deze Pagina