[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    En dan hopelijk ook zonder resets? :cool:

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    haha goede doorvraag :eek:

Heb misschien 40-50 keer reset gedaan, vooral als ik een paar units via auto battle liet vechten tegen grote groepen. :'-(

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Kijk, en dat snap ik nou niet. Ik heb het me al meerdere keren afgevraagd. De echte "die hard" Fire Emblem elite wil alleen op Classic spelen, maar resetten wel als er een character dood gaat. Wat blijft er dan nog over van de echte Fire Emblem ervaring? Het unieke aan de Classic mode is juist dat characters niet terugkomen als ze dood gaan, dan kan je in mijn ogen net zo goed op Casual spelen.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Maar ze kunnen wel zeggen dat ze op classic spelen :lol:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Soms doe ik dat ook wel hoor, vooral als ik al een sterk team heb en ik probeer een loser ook wat sterker te maken. Een mage met veel praatjes kon echter een enemy unit met 3 hp niet eens killen en werd zelf gedood. Dan denk ik van "laat maar" en dan laat ik hem dood.

@Modder Eter: Heb ik gezegd dat ik die hard ben? Liep ik al ermee te patsen dat ik op classic speelde? Twee keer nee. Door op classic te spelen word je enigszins gestraft omdat als je al 3 kwartier vecht je toch alles opnieuw moet doen. Je bent dus toch voorzichtiger.

Wat er over blijft? nog heel veel:
    - een sterk verhaal
    - binding met je units
    - prachtige muziek, vooral die bij de final boss battle fight
    - een rpg systeem waarbij het nu verslavender dan ooit is om al de units te levelen

@Jorrie
    Shit en nu heb ik wel op Facebook, en Whatsapp en IRL tegen heel veel mensen gezegd dat ik op classic speelde .. Oh noes |:-

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik claim ook niet dat jij dat bent, maar ik zeg alleen dat ik veel van die mensen op het internet zie. Ik dacht, misschien kan jij me dan uitleggen wat de toegevoegde waarde van resetten bij Classic is. :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegde waarde voor mij is dat sommige personages net zo belangrijk zijn als de main characters voor het spelverloop. Resetten is natuurlijk dan wel een soort van cheaten maarja ik word al gestraft doordat ik een groot gedeelte opnieuw moet spelen :).

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De echte main characters kunnen dus niet echt dood dood?!

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Er zijn twee characters die niet dood kunnen. Jouw character en Chrom. De rest wel.
    Als een van die twee dood gaat is het gewoon game over.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs:

Ooit koop ik em wel :) Eerst Luigi's Mansion 2 en Mario 3D Land nog uitspelen \o/

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem :) Wellicht overweeg ik een game ruil voor Luigi's Mansion 2 ;) Ik heb niet het idee dat ik er nog veel meer uur in ga steken.

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik dan ruzie ga krijgen met mijn vriendin :+

13. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Effe een vraag ik heb de spellen:
    Luigi mansion 2
    fire emblem awakening
    en monster hunter 3ds ultimate.
    Nu heb je een actie op de Nintendo site dat je een spel gratis krijgt tot 31 juli,
    ik heb de codes ingevoerd van de spellen op de website en dan schijn je wat bij je account wat aan te moeten klikken maar dat lukt me dus niet of ik kijk er overheen.

Is er iemand hier die het wel gelukt is een gratis spel te krijgen.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je moet naar:

http://www.nintendo.nl/Divers/Ninte...htigen/Je-gratis-spel-bemachtigen-750391.html

15. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    Ja die pagina heb ik ook al een paar keer doorgelezen maar ik heb dus die codes ingevuld dan ga ik naar mijn account maar dan zie ik nergens die actiebanner waar ik op zou moeten klikken.
    Enigste wat erbij mij staat is de monsterhunter actie en hoeveel Nintendo sterren ik heb.

Zo staat het op de site

Je gratis spel bemachtigen

Als je drie van de bovenstaande spellen hebt geregistreerd op je Club Nintendo-account, log je in op de website van Club Nintendo en ga je naar de pagina Mijn account. Boven aan de pagina zie je een actiebanner – klik hierop en volg de instructies in beeld om je gratis code voor een downloadversie van het spel van je keuze te ontvangen!

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als je alles heb ingevoerd dan zou je een banner moeten krijgen. Tenminste, die kreeg ik wel, daar klikte ik op.

17. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    raar dan dat ik het niet te zien krijg misschien maar effe naar de klantenservice bellen

Zit nu veder te lezen het kan 24 uur duren wil die actiebanner bij mijn account erop staan dan kijk ik morgen wel nog een keer.

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan de banners volgens mij ook scrollen van links naar rechts.

19. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    ok nu wel gelukt heb gekozen voor animal crossing als gratis spel

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat is een redelijke prijs voor een tweedehandse, maar toch vrij nieuwe, 3DS (geen XL)?

Niet om te verkopen, maar juist om te kopen :)

Deel Deze Pagina