Ok ik ben vandaag bij de Webwinkel geweest, wat eigenlijk gewoon Coolblue was, dus laptopshop, smartphoneshop etc. Ik heb daar de Galaxy S4 en HTC One flink uitgetest en de keuze bleef gigantisch moeilijk. De verkoper had zelf een HTC en vond het speaker geluid top, maar via koptelefoon is er weinig verschil. De verkoper zei ook dat ik als ik nu voor een Tele 2 abbo zou kiezen, dat ik niet hoef te wachten tot mijn Vodafone abbo eindigt. Toppie dus. En het is duidelijk dat Tele 2 goedkoper is dan Vodafone. Voor de S4 deal een prijs verschil van 20 euro....toch weer 20 euro he!
En dan is gezien over twee jaar.
Het gaat nu gewoon voornamelijk om de prijsverschillen en al ben ik geen rekenwondertje, volgens mij heb ik dit goed uitgerekend en zo ja...dan is de beslissing gewoon 100% gemaakt. Maar ik zou graag bevestiging zien of ik het goed heb.
Galaxy S4 met Tele 2 Smartmix 300 (500MB, 300min/sms, 7200kbps): Toestel is 46 euro en ik betaal 32 per maand.
HTC One met tele 2 smartmix 300 (alles verder hetzelfde)Toestel is 139 euro en ik betaal 32 per maand.
Een verschil van 93 euro dus. Klopt toch?
Een andere optie is Smartmix 300 met internet xtra large. Dan betaal ik 46 voor het toestel, maar ook 38 per maand. Daarnaast gebruik ik mobiel internet vrijwel nooit en 100 meer belminuten hoeft echt allemaal niet.
Dus kortom...93 euro meer voor een HTC en dat is het gewoonweg niet waard. Galaxy S4 it is.
Oh en bij het Tele 2 abonnement komt een 25 euro waardebon bij Smartphoneshop, dus hop gelijk meer memory halen.
Klik om te vergroten...