De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mmmm...Ik wil ook graag de One (of S4 :p), lees alleen erg veel dingen over behuizingen waar randjes in ontstaan en nog meer van die gekkigheid. Best kut voor een toestel van ongeveer 700 euro.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok ik ben vandaag bij de Webwinkel geweest, wat eigenlijk gewoon Coolblue was, dus laptopshop, smartphoneshop etc. Ik heb daar de Galaxy S4 en HTC One flink uitgetest en de keuze bleef gigantisch moeilijk. De verkoper had zelf een HTC en vond het speaker geluid top, maar via koptelefoon is er weinig verschil. De verkoper zei ook dat ik als ik nu voor een Tele 2 abbo zou kiezen, dat ik niet hoef te wachten tot mijn Vodafone abbo eindigt. Toppie dus. En het is duidelijk dat Tele 2 goedkoper is dan Vodafone. Voor de S4 deal een prijs verschil van 20 euro....toch weer 20 euro he! :D En dan is gezien over twee jaar.

Het gaat nu gewoon voornamelijk om de prijsverschillen en al ben ik geen rekenwondertje, volgens mij heb ik dit goed uitgerekend en zo ja...dan is de beslissing gewoon 100% gemaakt. Maar ik zou graag bevestiging zien of ik het goed heb. :)

Galaxy S4 met Tele 2 Smartmix 300 (500MB, 300min/sms, 7200kbps): Toestel is 46 euro en ik betaal 32 per maand.

HTC One met tele 2 smartmix 300 (alles verder hetzelfde)Toestel is 139 euro en ik betaal 32 per maand.

Een verschil van 93 euro dus. Klopt toch?

Een andere optie is Smartmix 300 met internet xtra large. Dan betaal ik 46 voor het toestel, maar ook 38 per maand. Daarnaast gebruik ik mobiel internet vrijwel nooit en 100 meer belminuten hoeft echt allemaal niet.

Dus kortom...93 euro meer voor een HTC en dat is het gewoonweg niet waard. Galaxy S4 it is.

Oh en bij het Tele 2 abonnement komt een 25 euro waardebon bij Smartphoneshop, dus hop gelijk meer memory halen. :D

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je gaat twee abonnementen betalen? Je Vodafone abonnement en je nieuwe Tele2 abonnement? Kan je niet beter wachten tot je contract is afgelopen.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee zo werkt het niet zei de verkoper. Het Tele 2 abonnement gaat pas na 18 augustus van start. Maar ik kan wel al een foon uitzoeken zei de shop.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt en als je bij je huidige provider blijft (verlengen) gaat je nieuwe contract direct in. En je nieuwe toestel krijg je gelijk mee.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik ga nu dan weg bij Vodafone en ga bij Tele 2 he. :)

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja weet ik, maar jij krijgt ook alvast je nieuwe toestel. Ik heb zelf gewoon voor verlenging gekozen met de S4, omdat Vodafone mij nog steeds prima bevalt en het is ook fijn dat je al 4 maanden voor het aflopen van het contract kan verlengen met een nieuw toestel. :)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je gelijk in, dat is erg cool van Vodafone. Tele 2 heeft dat aanbod niet?
    Opzich valt het verschil van 20 euro nog mee, maar ja...bij Tele 2 krijg je dan ook nog eens een waardebon van 25 euro. Te leuke dingetjes om dit keer over te slaan. En er is natuurlijk kans dat ik over twee jaar misschien weer een andere wil hebben, maar misschien blijf ik wel gewoon bij de S4. Één ding is zeker, een wereld gaat open voor mij qua foon. :D

Ik heb dit trouwens nooit geprobeerd nog, maar kunnen dit soort foons...Android dus gewoon eigenlijk ook AVI files afspelen? Dus een animetje kijken in de trein bijvoorbeeld? :D

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan met de S4. Bij Tele2 is dat geloof ik vanaf 2 of kan 3 maanden zijn.

Via de Samsung Apps store is trouwens NFS Most Wanted nu gratis te downloaden. Misschien leuk voor je! ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Morgen ga ik alles regelen bij de shop. Hopelijk dan nog gratis :D

Je hoeft trouwens maar 23,45 te betalen voor het toestel bij Vodafone als je een nieuwe abonnement neemt..maar ja. Dan zou ik tot 18 agustus moeten wachten en dat gaan we neit doen.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Dat was toch gewoon bij de eerste batch? Ik meende dat het nu gewoon goed was.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Klopt, maar dan is mn GTA Vice City save wel weg :+

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Save back-up via PC of anders via je foon met bijv. Astro file browser?

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    En dat is gewoon alles kopiëren naar de PC en dan is het goed? :+

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, bij mij wel. Maar anders moet je voor de zekerheid even Googlen. :+

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ach, ik geloof je wel, dan zal ik dat zo even doen :)

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ik heb trouwens t probleem dat de USB verbinding met mn S3 wegvalt opgelost.
    Je moet USB Foutopsporing aan hebben staan bij Instellingen > Ontwikkelaarsopties.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gelukt? :)

Trouwens, check deze:
    [Yt]h45uTBGftkQ[/yt]

Echt te groot hoor! 8)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Als ik alle bestanden wil kopiëren naar de PC is ie 23 uur bezig 8), eerst maar eens wat rotzooi verwijderen..

Bijna 7GB aan Camera Uploads, damn 8)

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ben blij dat ik een USB 3.0 poort heb :+
    @ Lethal, jup!

Deel Deze Pagina