http://www.zavvi.nl/games-3ds/animal-crossing-new-leaf/10481548.html Iemand hem goedkoper gevonden dan dit?
Shit, wilde de game halen bij Dixons vandaag. Maar hij moet eerst naar de vestiging worden verstuurd. Ik dacht dat ze hem vast wel op voorraad zouden hebben
Wat een game zeg. IK BEN VERSLAAFD. Mijn vrouw wordt er gek van. Ik: Mop, ik moet zo toch weer ff op mijn 3DS hoor Zij: Waarom nou weer? Ik: Nook is maar tot 20.00 open en ik wil een groter huis Zij: Gisteren moest je ook zonodig, iets met een eiland ofzo Ik: Ja, klopt want ik moest eerst het huis afbetalen Zij: ...... Ik: Kom eens kijken, hoe vind je dit staan in mijn huis? Zij: Ik zou willen dat je zoveel energie in je echte huis zou steken Ik: Doe niet zo flauw, ik stel een serieuze vraag Zij: ....... Ik: Check dan..... IK HEB EEN HAAI GEVANGEN... Zij: Nerd!!
Ja, je kunt een haai vangen. Allerlei soorten zelfs. Hamerhaaien, zwaardvissen enz.enz.... Je kunt ook verstoppertje spelen. Hoe vet is die shit? Kopen die handel.
Hahah, vanochtend ook mijn DS opgestart. Maar alles was nog dicht, nu heeft mijn zusje alles gepikt. Beter blijft ze van mijn fruit af. Gister met drie andere naar het eiland gegaan, dikke dingen meegenomen.
Heb m ook! Friendcode is 3866-8655-0571. Heb op dit moment een huis met 3 kamers en heel veel verschillende soorten fruit in mn dorp. Als je wilt komen kijken ben je welkom
Ik snap Twitch niet. Wie is FrankerZ? Waar staat dat emoticon ding voor? Al kan ik dat vragen bij 99% van de Twitch emoticons. Vage site.
Ja ik koop em hopelijk ook morgen. Als Dixons even opschiet. Rommel. Ik wil ook een haai man. Wat kan je ermee? Huisdier?