Nou, good for you dat je een pc en 3 laptops hebt. Ik heb 2 PC's en 5 laptops. HA! IN YOUR FACE!
Voordat Windows merkbaar trager wordt moet je het wel heel lang en heel veel hebben gebruikt. Of heb jij een speciale Windows 8 gekregen die nu na iets meer dan een half jaar het loodje legt? Er is bij mij (nog) geen enkel verschil te merken qua snelheid etc. En dan staat mijn laptop de gehele dag aan.
Kan best zijn dat Windows functionaliteit jat van Linux. Zal mij wat uitmaken. Alles wat ik weet is dat ik Linux toen een hel vond om mee te werken. Peins er niet over om terug te gaan. Vooral omdat ik gewoon heel tevreden ben over W8 qua looks, prestaties etc. Maar ja, het is cool om Windows 8 te haten. (
) Je klacht: Start 8 deed het niet. Echt? Een 3rd party app doet het niet en dat schuif je op Windows af?
Die achterlijke scheiding tussen W8 en andere programma's vind ik ook altijd zo een vage klacht. Je hebt de bureablad omgeving en daarnaast een fancy Start menu. Wat is de 'achterlijke' scheiding? Dat niet ieder programma er 'Metro' uit ziet? Het is me wat.
/insert screenshot van Windows. ofzo.
Ieder een andere smaak, maar het is gewoon jammer om keer op keer klachten te zien over een prima werkend OS waarbij de klachten meestal neerkomen op 'Het is anders dus fuck Microsoft. Hoe durven ze?!'
Klik om te vergroten...