Best groot verschil als je het zo ziet. Vooral de handvaten zijn een stuk langer wat goed is imo. Want nu zit je vaak met de PS3 controller bijna horizontaal met je duimen op de thumbsticks. Bij de PS4 lijkt het dat je meer diagonaal met je duimen zit. Wat goed is voor als je druk zet.
Heb ik een nieuwtje gemist o.i.d. ? Na de aankondiging van de nieuwe DRM policy van Microsoft ging de pol van http://xboxonevspsfour.com/ weer een paar %jes naar de xbox toe, maar nu gaat die weer naar de Playstation toe.
De Headset die bij de One er niet bij zit.. meende al dat er minstens een iemand op XBW daardoor een PS4 ging kopen.
Die polls zeggen me niet zo heel veel, ik ben benieuwder hoe het nu met de pre-order nummers gaat bij de grote retailers zou daar dolgraag eens een tijdlijn van willen zien, ik wil wedden dat je een enorme sprong ziet na het droppen van de DRM
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe triggers. Dat vind ik het slechtst van de DS3 controller. Schieten zou ik voortaan weer op de R2 knop in plaats van de R1 knop willen.
Triggers zijn weer goed, volgens iedereen die het ding in zijn handen heeft gehad; dat is dus (eindelijk) gefixed!
Ja, ze zeggen dat de Xbox controller nu eindelijk een fatsoenlijke D-pad zal hebben. Maar die van de Playstation lijkt nog verder verbetert te zijn. Ik wacht ook nog even met conclusies. Beter wachten we gewoon tot we alles zelf hebben kunnen bespelen en gooien we een slotje op dit topic.
extra force feedback in de triggers lijkt me wel vet op het eerste gezicht vetter dan die touchpad, maar dat kan ook komen omdat ik niet zoveel fantasie heb en er niet zo heel veel praktische game-toepassingen voor kan bedenken
wat zou je zoal kunnen met zo'n touchpad wat je niet met een stick kan? misschien kan een Vita eigenaar hier wat zinnige toepassingen van benoemen want ik kan echt niks bedenken
ik vind de d-pad op de xbox 360 controller fijn XD ik ben ook echt de enigste denk ik die dat vind. Bijv bij mortal kombat glij ik met me duim over de pijltjes super handig voor super snel combos doen
Volgens mij zit er bij die triggers rumble en dat lijkt me niet hetzelfde als forcefeedback. Maar zeker voor racegames is dat wel handig. Al krijg je nu ook rumble als teveel gas geeft of te hard remt, maar het zal wel wat toevoegen.