Niet aan gedacht. Misschien is dat het! Ik heb geen credticard, dus Amazon is kut! Spoiler Ja, bevalt Animal Crossing je dus? Of wil je gewoon het tegenovergestelde aanraden van wat ik heb gekocht? Nee, niet Bol. Een of andere vage site waar ik terecht ben gekomen via Budgetgaming (krijgt wel een goede rating, dus tsja...) Bigu.nl
jammer dat er geen chat is op de 3DS....al kunnen we natuurlijk altijd de 360 aanzetten en dan een party beginnen en dan karten.
Ach, lijkt me wel lache als je iemand hoort vloeken als ie een rood schildje tegen zijn karretje krijgt.
Ik zie niks in je avatar. Wat is het? Trouwens, de mensen die achterliggen hebben een grotere kans om die blauwe schilden te krijgen, toch? ... Dan zie ik veel kans om jullie te frustreren.
Heb jij nou een gewone 3DS? Ik heb MK7 weggedaan omdat ik echt kramp kreeg in mijn handen met de gewone 3DS. Of zie ik het niet goed en heb je de XL?
Dat is inderdaad de gewone. Die hippe Zelda editie. Ik zit al de hele tijd in de community te wachten!
Dit zal vast goed gaan. Ik ken de tracks niet en de controls... tsja, dat is nog wennen. edit: MODDER, ik zie nu live beelden van je race. MAAR WIE BEN JIJ? Er staan geen namen