1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Menno. _O_
     
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    WARSTEINER GP KAMPIOEN!!!!!

    Uislagen volgen:

    EDIT:
    Het lukt mij niet om ze gelijk te krijgen. Moet namelijk 2 screenshotjes maken. En ik krijg de laaste foto niet gelijk aan de eerste. Morgen worden ze gepost. Excuses daarvoor :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  3. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht nog om 7uur, niet teveel rondjes oefenen met Btender. Echter deden 2 3x 8 rondjes en aansluitend 20min practice in race lobby. Tijdens de sprint race begon ik beetje pijn in mijn handen te krijgen, zoals ik na afloop ook zei. Dus misschien dat ik daarom twee enorme en bizarre foutjes maakte. Stond gewoon 2x achterstevoren, gebeurt me eigenlijk nooit.
    Kwam daardoor achter flavour terecht en ondanks dat ik nog wel even een geweldige ronde eruit stampte, kon ik niet nog ff 1 extra plaatsje opschuiven en bleef 6de. Zonder het 2de foutje had ik misschien denvan en witteveen nog onder druk kunnen zetten. Teleurstellende hoofdrace dus.
    Erg strakke race van Btender trouwen, goed tempo! Menno ook zo zonder oefening ff goed gereden. Volgens mij hebben denvan en witteveen ook wel leuke race gehad :)

    Ik denk trouwens niet dat ik er volgende week ben, misschien voor de hoofdrace.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Was wat eerder wakker dan gedacht, dus even de klassementen en uitslagen geupload :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens mij heeft Warsteiner eigenlijk geen 50 pt maar 40 pt in het teamklassement verdiend (10 pt komen uit de kwalificatie).

    Verzonden vanuit mijn Ferrari
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja even nagekeken geld geloof ik voor iedereen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja, daar heb je gelijk in, die was ik vergeten gisteravond. Wordt zo gefixed
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat rijden jullie ongeveer op Mugello? Ik vooralsnog 2:03.7xx, ik verwacht dat de pole ongeveer 2:03.3xx gaat zijn straks :) De BMW voelt best prettig op Mugello vind ik, geldt dat ook voor Ford en Mercedes?
     
  9. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Met de Ford zat ik op 2:03.2 en merc 2:03.4, na 10 rondjes (paar maanden terug). Met de BMW heb ik een 2:03.4 ook.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oh oh, ik moet nog hard aan de bak hoor ik wel!
    Pole 2.02.xxx???
     
  11. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow ik weet niet of ik harder kan, bovendien ben ik zondag pas te laat aanwezig
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kom tot nu niet verder dan een 2.04.5/6 , maar heb van de week even F1 2012 gespeeld, moet weer even wennen, maar denk wel dat ik rond de 2.03.9 kan rijden
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister avond nog eventjes run met freaky gedaan. Snelste rondje was een 2:03.15ish, dacht ik. Er zat nog zeker ruimte voor tijd in de 2:02.x. Ben wel benieuwd wat menno kan in de ford, daarmee zat ik paar maanden terug al heel snel op een 2:03.2 :D. Hopelijk kan ik heat 2 nog mee doen, even afwachten 8)
     
  14. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik was op elke baan destijds zo'n seconde langzamer dan jou toen we samen aan het testen waren. Als ik de tijd heb zal ik eens kijken wat voor mij mogelijk is op Mugello.

    Op de Nurburgring was mijn snelste tijd uiteindelijk ook 9 tienden langzamer dan die van jou en Tender
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had alles bij elkaar ook zeker 30 rondjes geoefend, tegenover 0 van jou geloof ik :)
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb me oude vorm weer lichtelijk terug, was die even kwijt omdat ik een tijd F1 2012 had gespeeld. Kom tot nu toe niet verder dan een 2.04.369, zit nog wel een kleine verbetering in :)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    oke

    Verzonden vanaf mijn dronken bui
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    8)

    Gister naar de Kartfabrique geweest omdat het toch een kwartiertje fietsen is van m'n huis. Studentenkorting en gaan \o/ Ging best oké, laatste keer karten was toen ik 6 was.

    inb4 ok.
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gopro racing hoppa! :p
     

Deel Deze Pagina