Tijd er uit geweest
Het is al weer een tijd geleden dat ik iets heb gedaan in de game wereld met clans. Het is ook alweer een tijd geleden dat ik een clan heb proberen op te richten wat echter toen niet is gelukt. Dit omdat je toch merkt dat er weinig Nederlandse gamers zijn die nog competitief spelen of met school of werk zitten.
Dit kan ik ook verkeerd hebben maar zo heb ik het tot nu toe gezien maar dat zou ook kunnen komen omdat er nog maar weinig van af weet hoe het nu gaat.
Geschiedenis:
Ik weet nog goed toen ik begon als iemand van 14 jaar (inmiddels 19) dat ik bij een clan aansloot en loog over mijn leeftijd omdat ik dacht dat ik anders te jong was, was meer omdat ik leader wou zijn dit zou ik dan ook worden in mijn aller eerste clan Guerillia Squad. Samen met iemand anders runde ik de clan en met veel geregel kregen we toen sponsors en een super site! Zo konden we leden van de clan Microsoft Points en Games en accessoire geven omdat de sponsors dit tot onze beschikken stelden.
In al mijn andere clans als Team aVIP, dirtyDutchz en Team Sirox ging dit precies zo. We begonnen klein maar na een tijdje werden we steeds groter en ook in deze clans hadden we een site en super sponsors in de ene meer als de ander. Bij Team aVIP kregen we zelfs kaartjes 30 stuks voor toen der tijd Gameplay zodat heel de clan mee kon naar dat evenement. Ook sponsor geld zodat we naar lans en toernooien konden. Op Gameplay en lans en toernooien werd ook iedereen voor zien van gratis shirts van de clan die ook door toen de sponsoren ter beschikking werden gesteld.
Het heden
Nu zal het wel moeilijker zijn met sponsors zoeken en het regelen van shirts etc. Maar toch wil ik het weer proberen om een clan te helpen (managen) of om later in het stadium een eigen clan te maken.
Het is lastig omdat ik er nog weinig van af weet dus een clan helpen lijkt me nu verstandiger dan er een te maken om zo een beetje meer te komen weten over hoe het nu gaat en wat er nu allemaal in is.
Hoop dat jullie me dus een beetje kunnen helpen.
En als er een clan geïnteresseerd is dan hoor ik dat natuurlijk graag.
En hopen dat we het gamen hier weer terug kunnen brengen van hoe het toen was voor de Xbox 360
Greets _0/
Klik om te vergroten...