Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij zeggen

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    eerste komma slaat nergens op. Andere komma ben je vergeten en 2 keer het woord weer staat niet correct.
    3 fouten in 1 zin. Terug naar de schoolbanken jij

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben de X1 en PS4 trouwens spellingscontrole? :+

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zat trouwens gisteren even na te denken over de kosten van een nieuwe console, en het wordt voor de Xbox One wel een dure grap.

Voor die € 500,- zit er dus niet eens een headset bij (die ik wel wil hebben/nodig heb). Zal wel iets van € 15,- zijn. Dan nog een play & charge set a € 20 = € 535,-. Dan nog de games.

PS4: € 400,- (inclusief headset & oplaadbare controller). Dan heb je voor € 535,- dus een PS4 met twee games erbij...

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, als die play&charge kits net zo goed zijn als nu kan je beter gelijk je geld weggooien... wat een kut batterijen zijn dat!

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hier staat dat je je X1 controller met een mini-usb kabel op kan laden?

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Controller

Geen batterijen meer voor de nieuwe controllers dus?

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Op xbox.com staat: [​IMG]

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo debiel altijd dit soort verbeteringen terwijl je zelf ook fouten maakt. :):

10. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk gaat die accu ook echt lang mee, die van de 360 zijn echt bar slecht. Volgens mij was dat echt een goudmijn voor MS, al die accus. Heb daar echt teveel van gekocht in het begin, uiteindelijk maar wired 360 controller gekocht. (kan aan mij liggen hoor, maar bij mij gingen er 2 accus per jaar door, gebruikte ze afwisselend)
    Wel handig dat je de controllers uit de box gelijk ook met het USB kabel kan gebruiken.

Ook al kan ik niet bij mij DS3 accu, die houdt het al jaren vol, dus het kan wel. Was ook wel lullig geweest, om elk jaar weer een nieuwe controller te moeten kopen.

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die van zijn allemaal binnen korte tijd kapot gegaan. 1 battery pack werkt nog! :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dat de mini usb kabel niet de batterij vervangt ofzo. Het is meer dat die de batterij wat bespaart. Dus ook al gebruik je de mini usb uiteindelijk gaan de batterijen een keer op.

Btw de play and charge kit van de 360 was toch prima? Ik heb er een jaren geleden gekocht en die werkt nog steeds prima eigenlijk. :)

13. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb er ongeveer 4 versleten. Heb toen een andere charge kit gekocht die er 2 tegelijk oplaad. En die kon de laatste twee gelukkig nog redden omdat ze nu ineens wel weer normaal opladen zonder ze eerst 100 keer in en uit het contact te halen.

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog zo'n play & charge kit uit de tijd toen de Xbox 360 nog wit was :+

Maar daar heb ik sinds 2007 nooit problemen mee gehad.

16. Seh

Seh Guest

Ik heb het idee dat het iets anders zit met die accu's. Als ik de Xbox-knop gewoon aan druk doet hij het niet, maar als ik mijn play and charge kit er even in stop en daarna er uit haal blijft hij het gewoon doen. Dit geldt voor 3 van mijn 4 controllers. :+ De laatste doet het gewoon nog zoals het hoort.

Beetje moeite met opstarten, ofzo. :+

Ik mag hopen dat Sony trouwens een langer draad heeft voor het oploaden van hun controllers, welke maffe Jap heeft verzonnen om die draden maar 20 centimeter te maken? 8)

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mij gingen die battery packs trouwens kapot sinds ik een Elite had met dat nieuwe moederbord. Je zou haast denken dat daar iets niet goed in zat...

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, ik kon amper fatsoenlijk gamen met de standaard kabel bij mijn PS3 als de controller aan de lader moest.

Maar goed, dat probleem was voor €2 of 3 kinderlijk eenvoudig te verhelpen door een usb-verlengkabel te halen bij de action :p

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    potjandikkeme. dat had ik zelf niet eens door.
    :+

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoofdletters...

:+

Deel Deze Pagina