Ik ken echt niemand, bij wie een P&C kit accu langer dan een jaar heeft gewerkt. Ik heb er zelf 6 versleten ofzo, totdat ik het zat was en een wired controller kocht. Die dingen zijn echt rommel eerste klas
Ik heb die van MS niet maar van Nyko, 1 battery pack was versleten, maar ze waren zo aardig dat ze er gelijk 2 packs stuurden Ik heb die charge base(2 packs tegelijk opladen) al 2-3 jaar
Zal kunnen. Heb hier nog de launch console en de play and charge werkt nog prima. 2008 of 2009 gekocht.
Ik vind zelf de huidige play & charge kits waardeloos, ik moet ze om het jaar a 2 jaar vervangen. Had toch gehoopt dat ze nu eindelijk die dingen in de controller lieten zitten zonder dat we zo'n charger iets moeten kopen.
Ze zijn inderdaad redelijk shit. Al meerdere van die dingen gehad en ik geloof dat ik er nog 1 heb momenteel die werkt. Zijn het niet de battery-packs die ermee ophouden dan zijn het de kabels/stekkers zelf wel. Tegenwoordig gooi ik gewoon oplaadbare batterijen erin, of wired.
Ik heb er 1 gehad en sinds die kapot ging ben ik over gegaan naar accus. 1x in de zoveel tijd even goed opladen en je kan er weer dagen mee vooruit. Geen gedoe met losse batterijen meer.
Ze nemen altijd het zwakste platform als leidraad. De echte verschillen ga je denk alleen zien bij first party titels. Dan doel ik voornamelijk op titels later in de generatie. Er zit bijvoorbeeld een groot verschil tussen Uncharted 1 en The Last of Us. Een bedrijf als Naughty Dog kan natuurlijk helemaal all-out gaan met de hardware. Ontwikkelaars die multiplatform voor ogen hebben doen dat toch niet.
Beter maken ze alles eerst 60fps en gaan ze dan maar lekker naar graphics kijken imo. 60 fps is voor mij veel belangrijker en voegt ook meer toe dan de graphics wat meer pushen waardoor het 30 fps word waar ik toch het verschil niet zie in de graphics.
Dat is niet perse waar DiCE ontwikkelt bijvoorbeeld eerst voor de PC en schaalt dan terug naar de consoles en dat geld voor veel ontwikkelaars
Dat klinkt niet logisch. Het is makkelijker om van hoog naar laag te adapten, dan voor de zwakste beginnen en er dan vanalles bij te doen.
Multiplatformtitels worden gewoon geport van de X1 naar de PS4 zodat ze helemaal niks hoeven te adapten. Niet van hoog naar laag of andersom. Dat deden ze deze generatie ook tussen de 360 en PS3.
ports van 360/pc naar ps3 waren juist enorm veel werk de afgelopen gen daarom waren er ook zoveel brakke ps3 ports in het begin
In dit filmpje wordt het ook gezegt op 0:40... Ok, niet zozeer dat er geport wordt, maar wel dat de X1 de console is waarop gedeveloped wordt. Ik heb nog geen bronnen gezien dat het anders zou zijn. Heb ik die gemist?