Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Die van mij is denk ik 3 meter lang. Net zo lang als mijn play & charge kit kabel.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ken echt niemand, bij wie een P&C kit accu langer dan een jaar heeft gewerkt. Ik heb er zelf 6 versleten ofzo, totdat ik het zat was en een wired controller kocht. Die dingen zijn echt rommel eerste klas
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die van MS niet maar van Nyko, 1 battery pack was versleten, maar ze waren zo aardig dat ze er gelijk 2 packs stuurden :D
    Ik heb die charge base(2 packs tegelijk opladen) al 2-3 jaar :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal kunnen. Heb hier nog de launch console en de play and charge werkt nog prima. 2008 of 2009 gekocht. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb er één van Duracell, die werkt al 4 jaar top.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind zelf de huidige play & charge kits waardeloos, ik moet ze om het jaar a 2 jaar vervangen.

    Had toch gehoopt dat ze nu eindelijk die dingen in de controller lieten zitten zonder dat we zo'n charger iets moeten kopen.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ze zijn inderdaad redelijk shit. Al meerdere van die dingen gehad en ik geloof dat ik er nog 1 heb momenteel die werkt. Zijn het niet de battery-packs die ermee ophouden dan zijn het de kabels/stekkers zelf wel. Tegenwoordig gooi ik gewoon oplaadbare batterijen erin, of wired.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat ik altijd had toen ze dood gingen was meteen lampje groen... dan wist ik weer genoeg! :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar jij glitched altijd alles
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb er 1 gehad en sinds die kapot ging ben ik over gegaan naar accus. 1x in de zoveel tijd even goed opladen en je kan er weer dagen mee vooruit. Geen gedoe met losse batterijen meer.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=604756




     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze nemen altijd het zwakste platform als leidraad.
    De echte verschillen ga je denk alleen zien bij first party titels. Dan doel ik voornamelijk op titels later in de generatie. Er zit bijvoorbeeld een groot verschil tussen Uncharted 1 en The Last of Us. Een bedrijf als Naughty Dog kan natuurlijk helemaal all-out gaan met de hardware. Ontwikkelaars die multiplatform voor ogen hebben doen dat toch niet.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter maken ze alles eerst 60fps en gaan ze dan maar lekker naar graphics kijken imo.
    60 fps is voor mij veel belangrijker en voegt ook meer toe dan de graphics wat meer pushen waardoor het 30 fps word waar ik toch het verschil niet zie in de graphics. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo blij met 60 FPS is BF4 :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet perse waar


    DiCE ontwikkelt bijvoorbeeld eerst voor de PC en schaalt dan terug naar de consoles

    en dat geld voor veel ontwikkelaars
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat klinkt niet logisch.

    Het is makkelijker om van hoog naar laag te adapten, dan voor de zwakste beginnen en er dan vanalles bij te doen.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Multiplatformtitels worden gewoon geport van de X1 naar de PS4 zodat ze helemaal niks hoeven te adapten. Niet van hoog naar laag of andersom.

    Dat deden ze deze generatie ook tussen de 360 en PS3.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :confused:

    ports van 360/pc naar ps3 waren juist enorm veel werk de afgelopen gen

    daarom waren er ook zoveel brakke ps3 ports in het begin
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    In dit filmpje wordt het ook gezegt op 0:40... Ok, niet zozeer dat er geport wordt, maar wel dat de X1 de console is waarop gedeveloped wordt.
    Ik heb nog geen bronnen gezien dat het anders zou zijn. Heb ik die gemist?

     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat hun denken en wat de echte makers doen zijn twee verschillende dingen.;)
     

Deel Deze Pagina