De features werken inderdaad wel, bleek dat echt alles moest aanstaan anders werkte het niet. Maar ik blijf erbij dat het zeer onnodige features zijn. Hop...allemaal uit.
Wel een vraagje over de accuduur, want tot nu toe vind ik die niet extreem geweldig. Hij is gewoon slechter dan mijn Ace. Daar ging pas een streepje van het accu icoontje af na uren, bij de S4 gisteren al vrij snel en dit ging de hele avond zo door. Nou zijn de specs natuurlijk veel hoger van de S4 en dat slurpt ook...maar toch. Het enige wat ik heb gedaan is een beetje browsen via internet en ik merkte gewoon hoe er constant een procent afging van die accu. Niet eens persé browsen, ook gewoon door de foon navigeren en dingen doen.
Toen ik ging slapen stond hij op 60% en toen ik wakker werd was het tegen de 52 en na een Whatsapp berichtje te checken was het 50%. Tot nu toe 14 uur en 49 minuten en hij staat dus op 50%. WIFI staat aan, sound, schermrotatie en powersaving. Brightness op auto....begrijp het niet. Ik sta echt te kijken van die 21 uur die jij gehaald hebt ermee en dan ook nog op 50%. Het is een nieuwe foon, dus dan ben je in het begin flink aan het experimenteren ermee...maar ben benieuwd hoe lang hij het haalt bij normaal gebruik. Dus gewoon wat op whatsapp zitten en berichten versturen en een telefoontje plegen bijv. Ongetwijfeld is Youtube een accuslurper.
Laatst bewerkt: 27 jun 2013