[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jawel dus. :+
    Zelf eigenlijk ook weer eens zin deze game uit te gaan spelen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, verdorie. :+ Begint al goed!

edit: Zo, opnieuw begonnen en dan op Hard. Van wat ik heb gehoord is de game toch niet bijster moeilijk?
    Wel jammer dat er niet gewoon wat meer opties zijn om je character te customizen. Maar 5 face presets? Pff.

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je level 25-30 bent hoor je jezelf niet meer over Hard mode. ;)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als zelfs jij dat zegt moet het inderdaad meevallen mete de difficulty. :+

Ik neem ook aan dat die racial bonuses van in het begin niet écht wat uitmaken? +1 persuasion klinkt handig, maar ik wil dat ras niet. :p

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als zelfs jij dat zegt moet het inderdaad meevallen met de difficulty. :+

Ik neem ook aan dat die racial bonuses van in het begin niet écht wat uitmaken? +1 persuasion klinkt handig, maar ik wil dat ras niet. :p

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maakt allemaal geen bal uit want over een uur of 4 ben je de game toch al zat :+

saaaaaie game

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Niks ervan :mad: Heb met plezier 50+ uur in deze game gestoken.

En Hard mode is inderdaad heel makkelijk, zodra je een beetje goede gear hebt heb je helemaal niet meer door dat je op Hard aan het spelen bent :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog een vraagje trouwens; het is open world, toch? Kan ik na de credits doorspelen om eventueel wat trophies, ehm, achievements bijelkaar te sprokkelen?

Ik hoop ook dat er veel gear/loot is. :D Is altijd het leukste van RPG's; nieuwe outfits krijgen. :cool:
    Dat klinkt heel aantrekkelijk, zo vlak voor ik eraan begin. :+

Maar als er een RPG saai is, is het Skyrim!

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Speel nu een uurtje of wat maar vind het ook wel een beetje saai worden. Hopelijk pakt het me nog. Muziek is goed maar het vechten en de enemies zijn teleurstellend so far...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, bereid je maar voor op het ergste dan

er is meer te ontdekken in 3 vierkante meter van Skyrim's wereld dan in die hele lege semi-open fetch quest die KoA een wereld durft te noemen :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog nooit zo een lege wereld gezien als die van Skyrim 8) Ik loop van de een naar de andere stad en kan blij zijn als ik 1 wolf tegenkom. Totaal levenloze (en sfeerloze) wereld.

En hey, Amalur heeft tenminste kleur. :+

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    8)
    KoA heeft een heeeeerlijk vechtsysteem!

Het eerste uurtje is ook wel wat saai, toegegeven, maar ik heb daarna echt elke seconde genoten van deze game.

Oh ja, hoe meer je levelt hoe meer aanvallen je kunt vrijspelen, dus misschien dat daarom de combat nog saai is.

Maar in zowat alle reviews wordt de combat de hemel in geprezen, dus dat gaat wel goedkomen.

Groot pluspunt is ook dat je zo vaak je wilt van class veranderen met behoud van je punten, echt top.:thumbs:

Ikzelf heb als rogue gespeelt, met een beetje magic,_O_
    Als wapen chakram_O_, dagger en bow, en dus alle elemental magic.

@Dulle: ja, je zou alleen de hoofdmissies kunnen doen, en daarna de rest...maar dan kom je in de problemen met de moeilijkheidsgraad.

De game is absoluut goed te doen op Hard, maar dan moet je wel de sidemissies doen.

En dat is meteen het (IMO) enige minpuntje aan de game:
    de game heeft zo ontzettend veel sidequests dat je de hoofdverhaallijn een beetje vergeet...:9

Ik heb de game 100% op de 360, wil dat ook op de PS3 gaan doen, maar dan zonder DLC...alleen laat ik de game effe liggen om wat andere spellen eerst uit te spelen. Heb er nog veel teveel. (kut Plus:+)

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Oja Dulle, als je een beetje geeft om de achievements, let dan op je persuations :+ Ik begon daar rond 70% van de game op te letten, toen kon ik echt elke conversation + de 2 DLC's nog af om op 50 te komen (en uiteindelijk gehaald op de allerlaatste conversation die ik nog kon hebben 8))

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben al vreselijk blij dat ik 2 games van Plus heb weten uit te spelen 8) Zijn volgens mij de eerste ooit.
    (op Gravity Rush na)

Dit was niet de meest slimme game om aan te beginnen gezien mijn backlog, maar ach. Mijn cursor stond op deze, dus why not! Ik heb niet voor niks die 17GB gedownload! :p
    Ok, ik heb net gelijk mijn eerste punt in Persuasion gestopt. :+ Dat blijf ik doen totdat ik die achievement heb! (verdomde missable achievements :mad:)

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Dat is precies waar ik ook mee loop :) Het vechten is ook wel leuk, maar als je dertig van die hobbits op je pad tegenkomt wordt het gewoon wat saai op een gegeven moment. Dan sprint ik er maar gewoon langs :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, een chest vol met 'Shepard' armor wat ik nog niet kan aantrekken. Yay voor inventory verspilling. :+

edit: fuck, net al mijn geld (950 gold) uitgegeven aal lockpicks. 8) Had de prijs die erbij stond verkeerd geïnterpreteerd. :p
    Ik kan ook de Warsworn joinen, maar is dit een keuze die ertoe doet (je kunt maar 1 factie joinen) of kan ik gewoon op alles ja zeggen wat ik tegenkom?

En dat stealen is ook weird zeg. Ik zit een verdieping hoger dan iedereen, niemand kan me zien, maar ze kunnen het blijkbaar wel ruiken als ik spullen uit een chest pak. Op naar de gevangenis! Wel 90 hele XP puntjes kwijt!
    En een scepter. Geen idee hoe dat kan, de rest heb ik wel nog.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik baseer met ook deels op Gakkie zijn bevindingen. Ik heb zijn posts destijds gevolgd, misschien dat je die nog op kunt zoeken.

Hij speelde ook een Rogue, met daggers en ik met Fae Blades. Hij zoefde op level 40 door de NPC's heen alsof die God Mode aan had, als ik het me goed herinner.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zéér handige site die altijd nuttige tips heeft voor als je zoveel mogelijk achievements (of trophies op hun zuster-site) wilt halen;

http://www.ps3trophies.org/index.php
    http://www.xbox360achievements.org/

Ha, die had ik ook, toen ik em eindelijk aankon heb ik dat ding lang aangehad.:thumbs:

Je kunt alle factions joinen, tegelijk weet ik niet zeker meer...
    Ik deed altijd gewoon alle quests van 1 faction helemaal afmaken, en dan pas naar de volgende.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik ken de sites maar ik zitten altijd heen en weer te wippen op 2 gedachten; van de ene kant wil ik het allemaal niet weten zodat ik 1. niet gespoiled kan worden, en 2; dat ik niet onbewust me te veel op achievements focus.
    Aan de andere kant ben ik wel bang dat op het einde blijkt dat ik relatief simpele dingen heb gemist. :+ (zoals nu blijkt met persuasion)
    Die roadmaps houden iig niet altijd rekening met spoilers.

Hoe is de armor trouwens in deze game? Krijg je regelmatig nieuwe? Ik vind loot leuk, altijd wat nieuws, wat fris. als je straks de helft van de game in dezelfde armor rondloopt is wat zonde (geen dealbreaker, want anders had ik Dragons Dogma niet zo lang gespeeld. :p)

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je krijgt veel armor...maar meeste ervan is kut vergeleken met het Mass Effect armor. :+
    Ik heb dacht ik zo'n 35% dat armor gehad, voordat ik iets beters tegenkwam.

Deel Deze Pagina