[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik stealth kill vaak iedereen voor kogels.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    AI is soms wat dom, maar tijdens actie scenés raken ze in elk geval meer dan elke AI die ik in alle shooters en zombie spellen heb meegemaakt. Sterker nog: Het is duidelijk zichtbaar tijdens scenes. Ik ben meerdere malen gered door ze, ook al weten ze dus soms niet waar ze heen moeten of kan je ze in eens niet vinden. In gevechten heb je echt meer aan ze dan welke AI die ik ooit op de 360 heb meegemaakt. Ik durf de game nu wel een 9+ te geven, maar als ik hem uitgespeeld heb verwacht ik wel hoger te geven.

    Intro was echt _O_, maar mijn hart zegt: :'-(
    Minpunt van die intro vond ik in eens de 20 jaar verder en hij lijkt het helemaal niet meer over zijn dochtertje te hebben. :confused: Misschien komt dat later nog wel, want heb net Ellie opgehaald.
     
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zit in bij "Spring" .. man wat is het een vet spel!

    die emoties die er in zitten..
    Sam en zijn broer die dood gaan, Joel die gewond geraakt en je moet verder met Ellie bij die canibalen, echt geweldig dat stuk!

    dit is voor mij een van de betere story telling games ooit gemaakt!
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik moet er even inkomen omdat niet steeds te willen zo heb ik over een stukje iets te lang gedaan omdat ik 4 clickers / klikkers ben gaan doden.

    Ik ben nu op 12% van de game en 4 uur speeltijd omdat ik veel explore.

    Wat mij opvalt is dat supplies en ammo realistisch weinig aanwezig zijn. Je moet echt goed zoeken. Vindt de brieven en pamfletten ook leuk .... niet te veel info.

    Game vindt ik niet scary ...... valt me op dat ik de mensen in de game enger vindt dan die zombies!
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben nu net voorbij het stuk met de watercentrale:
    Dat stuk op die paarden, echt waanzinnig gaaf.. en nu de universiteit aan het exploren

    Ik wil niet dat dit spel stopt!
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ben precies even ver als jij. Heb nu 10 uur played, hopelijk haal ik ook de 15.
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je nu nog op Normal speelt, wacht maar tot je op Survivor speelt... 90% van de lades die je dan opent zijn leeg.

    Tweede playthrough (Survivor) net gehad en ga nu voor mijn derde (en hoogstwaarschijnlijk laatste) playthrough op Survivor+; wacht nog even op een degelijke compilatie-filmpje op YT met alle locaties van de collectibles. Multiplayer is helaas niet aan mij besteedt.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoe is de MP eigenlijk? beetje Uncharted achtig?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Uitgespeeld op hard, met 93 collectibles na 13:43. Echt één van de betere games die ik heb gespeeld op de PS3.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fok! Hoe doen jullie dat. Ik zit op 14u en 56% ??? Rushen jullie erdoor heen ofzo? Ik verken alles, probeer alles stealth te doen, neem echt de tijd. Experimenteer links en rechts wat ...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarschijnlijk gebruik jij meer stealth en reload je vaker? Ik zit iets onder jou qua tijd en hoe ver in het spel, maar neem er ook mijn tijd voor op hard. Moest trouwens een paar keer opnieuw een scene doen omdat TLoU voor een quicksave kiest i.p.v. mijn manual save... als die tenminste bestaat. Volgens mij overruled hij de manual save continue. Erg irritant wanneer je alles denkt te hebben onderzocht of als wapens ineens van de grond verdwijnen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De spanning in de game is wel echt geweldig. En elke keer als het net repetitief begint te worden krijg je net weer iets anders.

    Helaas kan ik me af en toe echt storen aan Ellie. Of ze vern**kt het hele stealth gevoel, of ze loopt gruwelijk in de weg. Al meermalen gehad dat ik achteruit wil sneaken, maar dat zij me dan blokkeert. Erg jammer voor een game als deze.

    Speelduur blijft me verbazen. Zit nu in de fall en volgens mij krijgen we nog een winter ook!
     
  13. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb 't eerlijk gezegd nog niet aangeraakt; de beelden uit de reviews waren i.i.g. niet imponerend genoeg dat ik er wil aan beginnen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En een spring :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog weer een spring, damn! That's good :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Yeah: Nu deze game spelen met een 360 controller. _O_
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe ??????


    In de winter
    Als je alleen met Ellie speelt
    , wow, wat een spanning. Erg goed! Zit nu op 83% met 21u op de klok! 106 collectibles tot nu toe gevonden.

    Trophies bij de PS3 doe ik echt helemaal niks mee, vorige games niet eens naar gekeken. Hier voor de grap maar een blik geworpen, heb ik 1 trophy tot nu toe, met een completion van 1%.... WTF :) Je moet gewoon ng+ meermalen doen voor die trophies volgens mij. Mij niet gezien.

    Btw, soms krijg je een geel groen symbool in beeld met een geld bedrag erbij, soort van challenges. Waar dient dat geld ($) voor en waar kan ik dat zien ?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zelfs die shake functie schijnt te werken! Jammer dat ik daar nu pas achter kom. TLoU is mijn laatste PS3 game. Hopelijk komt er ook zoiets voor de PS4!
     

Deel Deze Pagina