Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, tis natuurlijk ook meer voor de AR kaarten (die ik nog nooit gebruikt heb:9) dan om er echt mooie foto's mee te maken....

Van mij had het ook echt niet gehoeven hoor, maar denk niet dat het in prijs veel gescheeld had als er geen camera in had gezeten...

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, klopt ook wel dat het in prijs niks zal schelen. En het klopt ook wel dat het meer voor AR is. Maar ik vind AR vreselijk, dus het enige waar ik die camera voor gebruik is... foto's. :+ Wel jammer dan dat het zó slecht is. Ik heb vreemd genoeg vaker mijn Vita in de buurt dan mijn gsm.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Stond vandaag met de J&D bundel in mn handen. Vond 250€ wel veel nog. Werk vanaf augustus bij Saturn dus misschien met korting toch maar over na denken.. met de PS4 is het steeds interessanter.

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Welke dure kutwinkel stond je dan?:confused:
    Is ook te krijgen voor 236 (bij GameMania bv of all places).

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zal wel MM of Saturn zijn. De prijzen zijn nu soms hoger dan GM.

Als je in augustus begint heb je pas in oktober korting. Dus dan kan je dan pas Persona 4 spelen

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Persona 4.
    Nope. :+
    Ok, je wilt altijd goedkoper, maar het apparaat is die prijs dubbel en dwars waard.

Zat er een memory card bij?

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Saturn idd. Maar vond het duur omdat ik ook wel eens acties heb gezien voor 150€. Dus dan met J&D los is het nog niet eens €200.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Meestal een 4gb kaartje om de game te dlen. Meer dan de helft alweer kwijt aan de game dan

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, het is niet veel, maar het is meer dan wat ik erbij kreeg. :+ Je kunt iig al beginnen.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij die J&D bundel zit een 8GB kaartje....ook niet veel, maar kun je in ieder geval al iets meer op kwijt.:+

En ik denk ook wel dat als je de prijs van de Gamemania laat zien dat je hem bij Saturn ook voor die prijs meekrijgt.

150 heb ik em nog nooit voor gezien, goedkoopste 179 (zonder spel) bij de MM.

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou wat zeg.
    Ik zit al zeker twee/drie weken de pricewatch van tweakers.net en budgetgaming.nl in de gaten te houden kwa PS Vita prijzen en las van de week ergens iets over een mooie aanbieding bij de Makro (Die hier in de buurt geen zit en ik heb geen pas), Maar nu ga jij me vertellen dat netjes geprijsde bundels ook gewoon drie keer de hoek om verkrijgbaar zijn bij de Gamemania... (12x de hoek om, Om maar eens heel precies te zijn.)

Kijk ik vervolgens op hun site en zie ik daar in de folder dat ze nog een mooie aanbieding hebben lopen ook. (Bij aankoop van een PS Vita of Bundel ontvang je gratis een MEGA Pack met 10 games en 8GB geheugenkaart, Zo lang de voorraad strekt... En tot eind deze week)

Echt ik vervloek die Ja-Nee stikker die mijn ouders op de brievenbus hebben geplakt, Sindsdien lees ik namelijk al die folders niet meer.

Morgen maar even langs gaan bij de lokale Gamemania en hopen dat er nog Mega Packs beschikbaar zijn, Want er staan inmiddels veel te veel PS+ games op me te wachten.
    Alleen nog even beslissen of ik de Assasins Creed of Jak & Daxter bundel pak, Jak & Daxter verwacht ik eerder bij PS+ (zeker na die blunder van van de week, Waarbij de game tijdelijk gratis te downloaden was) maar daarvan weet ik wel zeker dat ik ze leuk vind en het geeft me gelijk de kans om 2 en 3 eindelijk eens helemaal te spelen. (Is die versie eigenlijk ook crossbuy?) Assassins Creed lijkt me ook erg tof en die verwacht ik niet zo snel bij PS+...

Zal maar is stoppen anders wordt dit weer een veel te lange post.
    In elk geval bedankt voor de jouwe.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die 10 gratis games is een ripoff

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet als je ze gratis krijgt, en al zijn de games niet alles, tis toch ook meteen een 8GB memcard.:9

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nadeel is (denk ik) wel dat die gratis games niet gekoppeld zijn aan je account. Dus als je ze verwijdert ben je ze voorgoed kwijt.

16. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een vraagje mensen!

Ik heb deze net besteld: http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-vita-wifi-ps-all-star-battle-royal-voucher-4gb-memory-card-zwart/1004004012990328/

Als je rechtsonder kijkt zie je: GRATIS PS VITA 8GB MEMORY CARD INCLUSIEF 10 GAMES*.

Als ik daar op click zegt die: Bij aankoop van een PS Vita ontvang je een gratis 8GB Memory Card t.w.v. 49,99 inclusief een *download voucher om gratis 10 games + 2 uitbreidingen te downloaden!

Geld dit nou ook voor de bundle die ik heb gekocht? Of is dit nou weer iets anders?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is een andere bundel

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als ik mijn bestelling annuleer krijg ik dan gelijk m'n geld terug?

Ik zou haast gek zijn om niet voor die bundle tegaan!

Trouwens elke vita is het zelfde toch?

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bel ze.

Nee je hebt ook een vita met 3g. Maar dat is stupid

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben blij dat ik er toen niet meer geld aan heb uitgegeven voor dat 3G gebeuren. Onzin dat het is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina