[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nu! t wordt weer vet

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vraagje voor mensen die zowel up to date zijn met de anime als met de manga:
    Is Madara al getoond in de anime?

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk dus niet, maar dat komt over een paar episodes

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar er is toch geen donder aan om eerst de manga te lezen en dan nog eens de anime te kijken? Of ben ik nou gek :+

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Er zit toch wel een hele periode tussen. De anime zit nu ongeveer op het stuk wat ik in augustus 2011 al gelezen had en dan kun je sommige details wel vergeten zijn.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben nu zelf helemaal bij met Naruto. Alleen irritant om nu telkens te moeten wachten tot donderdag haha. Waar kijken jullie het? Ik op narugoget.com.

Vetste moment tot nu toe vind ik nog altijd eerste keer dat Itachi susano´o gebruikte.

helaas nu heel veel filler kijken. Maar moet zeggen dat ze vrij goed zijn, beter als voorheen.

Tobi vraag / gedachten en spoiler madara.
    Ik heb zitten denken, ik heb de manga niet gelezen maar wel de game uitgespeeld. En daar komt madara als reanimatie invoor. Dus Tobi is niet madara.Ik denk dat Tobi, Obito is. En de reden is omdat kakashi links sharingan heeft. Tobi rechts. Kakashi´s oog is als niet Uchiha minder ontwikkeld maar kan wel een space-time ninjutsu. ( die die tegen deidera gebruikt ) en Tobi kan exact hetzelfde maar dan met zichzelf en stukken meer ontwikkeld. Kan hier iets van kloppen of denk ik teveel naar?

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik volg het ook op narutoget. De fillers zijn wel aardig, al die verschillende characters vind ik ook wel boeiend.

Ik vraag me af of die Yamato nog leeft, hij werd toch gebruikt om dat leger van white Zetsu te maken? En waarom heeft Kabuto Anko steeds bij zich liggen?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik dowload altijd de 1080p versie via Narutobase. De serie is best heel aardig atm. Enige irritante is dat Naruto nu constant als Super Sayan rond loopt.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad, zoals vorige deel de oude 8 tails. zie je ook precies wat er bij de andere villages gebeurd is etc.

ben inderdaad ook benieuwd naar Yamato, vond dit toch een leuke character met zijn eng gezicht haha. En over Anko, wellicht dat we dat nog zien. misschien als sacrifice voor een reanimatie die nog moet komen??

True, hij vecht bijna niet. En een wtf momentje 2 episodes terug, naruto kwam Shino helpen, echter zei hij zelf dat het een kage bunshin was. En nog springt Shino ineens voor naruto om hem te beschermen??? why?? is toch maar een kage bunshin haha. Aangezien we op dat moment niet wisten dat shino´s bugs tegen het gif bestemd was vond ik het raar haha.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Episode van vandaag, niet echt spoilers maar toch maar even in de tags geplaatst om geen gezeik te kunnen krijgen haha.

Was weer een mooie filler. Sasori blijft toch een vette character. Wel jammer van het weinig vechten tho, al was de aanval van Kimimaro wel weer vet haha.

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tobi is inderdaad gewoon Obito, wat ik veel mensen wel dachten. Je zal over een paar weken zien dat Madara wordt ge-edotenseid.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat Madara Edo madara word wist ik al. Heb ik moeten verslaan in mijn spel haha. Alleen werd daar niet verhuld wie dan echt Tobi was. Maar mijn gedachten zaten dus goed haha. Nu wel benieuwd hoe en wat en waarom etc maar dat zal in de serie nog wel even duren haha. Wil de Manga niet lezen dusja:p

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat spel heeft shit verzonnen he. Niks klopt eraan

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zal vast wel bullshit tussen zitten inderdaad. En extra gevechten en weet ik het. Maar filmpjes etc klopt exact met de storyline.... althans tot het moment waar de serie was. Verder kan ik uiteraard niet kijken... Dus we gaan het wel zien haha.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee het hele einde van de game is verzonnen

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat zeg ik haha, dat weet ik dus niet. Aangezien de serie daar nog niet is. Maar goed maakt ook verder niet uit.

Ze hadden in iedergeval gelijk over Edo Madara en dat was eigenlijk waar het om ging haha

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    In de voorstukjes van volgende week zag ik dat Edo Madara komt. Nu al zin in haha

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vanaf welke episode is eigenlijk de Ninja oorlog begonnen? Ben opzich wel benieuwd na hoe het eruit ziet in de anime.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013

Deel Deze Pagina