[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat zullen wel allemaal kleine patches zijn, lullige is dat na de launcher pas de echte install begint. Dat was bij FF11 ook zo, en die install na de launcher duurt volgens mij dik 2 uur. Nog even en dan gaan de servers online \o/

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, ik wacht wel tot de game in de winkels ligt.:thumbs: *

Hopelijk komt de game ook naar PS4.

*grumblegrumblerazumfrazum:mad:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal nooit betalen voor deze game gok ik, dus dit is mijn enige kans om het te proberen. :+
    I know, maar het is toch vreemd dat ze je niet gewoon de meest recente geven. Maar goed, hij is nu bezig met de echte install wat verrassend klein is.

edit: Al had ik liever dat het zoals een normale download werkte; op de achtergrond zodat ik tenminste nog een andere game kan spelen.

Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    2014 op PS4.
    Is pas Beta dus zal daar wel aan liggen. Deze ga ik de komende jaren wel spelen haha. Was na 7 jaar FF11 wel toe aan een nieuwe FF-MMO :)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omdat PSN updates altijd al zo gewerkt hebben?

ik hoop echt dat ze voor de ps4 het update systeem van MS gewoon gejat hebben

1 title update en spelen maar

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar... waarom werkt het zo? Waarom zetten ze niet gewoon de meest recente versie op de server? Wat houdt ze tegen dat te doen?

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Welke server zit je Dulle? Zit nu in keuzescherm, dan pak ik dezelfde haha

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog nergens, de game is nog aan het downloaden. :p Of ja, wás aan het downloaden. Ik durfde het aan om op Manual te klikken en nu hangt ie al een paar minuten vast. :+

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok na character creation moet je server kiezen, ik pak server Moogle ( EU )

Edit: Damn game ziet er nice uit tov FF11

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is de character creation? Veel opties of is het allemaal wat basic?

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Best veel opties al ja, weet niet of alle opties unlocked zijn maar is al behoorlijk uitgebreid.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga vanmiddag maar eens de installatie doen. Eerst eens 12GB vrij zien te krijgen. 8)
    Zal dan ook wel Moogle kiezen.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, de character creation is inderdaad redelijk uitgebreid. Wel weer redelijk weinig face types te kiezen, dus je zult nooit uniek zijn. Jammer.
    Wel leuk dat je ieder oog een andere kleur kunt geven.

Ook jammer is dat je een lijst afwerkt. Ik klik normaal gesproken constant heen en weer tussen alle opties, nu moet ik gelijk een keuze maken. En wie kiest nou eerst de haarstijl en daarna pas de kleur?! (Bust Size staat natuurlijk ver bovenaan :+)

En waarom kan ik niet een haarband combineren met een andere haarstijl! :+ Accessoires zouden een aparte categorie moeten zijn, niet gelinkt aan de haren.

Het maken van het personage vind ik vaak nog het leukste. :p

edit: lol, dat uitzoeken van de stemmen 8) Kun je geen mute kiezen?

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben er redelijk snel doorheen gegaan, character wordt toch gedeleted na fase 3. Weet ook niet of alle opties al erin zitten natuurlijk. Stad waar je begint is erg groot en een hoop questjes. Zo maar eens de wereld gaan verkennen en eens kijken hoe het vechten etc is. Eerste indruk zover is iig dik in orde, en mijn kb werkt gelukkig, wel zo handig voor chat etc.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee als welke class ik wil starten. :mad: Pugilist heeft de leukste outfit... :+

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das MNK klasse geloof ik, das dus een damage dealer. Ik heb Gladiator gekozen, das tank klasse. THM is Black mage en CNJ de healerklasse. Zat volgens mij ook nog een ranger tussen maar weet al niet meer hoe die heette.

En welk ras heb je? Heb nu maar voor elf gekozen, maar pak ook zeker nog zon beertje voor een mage klasse.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, als ik Pugilist kies kom ik in dezelfde stad terecht als de Gladiator. Komen we elkander misschien tegen. :p

lol, waarom ben ik hier altijd zo slecht in. :+ Ik weet dat mijn char gewiped wordt na de beta, maar ik wil het wel altijd 'perfect' hebben.

Pugilist is ook vrij uniek. De andere zijn relatief standaard (archer, zwaard, sorcerer), maar hand to hand wat zo zonder wapens lijkt zie je niet vaak. In Guild Wars 2 ben ik altijd een Mesmer geweest ( vorm van magie) en in andere games vaker iemand met een zwaard. Dus... ehm...

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Pugilist is voor mij ook een standaard klasse aangezien je in 11 gewoon Monk had wat ook H2H is. Moet nu voor het eerst voor een quest de stad uit dus....prepares to die. ;)

Je moet SCH pakken in de normale game als je die haalt. Zoek maar eens op op FF14 site, lijkt op Harry Potter die klasse haha. Wel een coole klasse in FF11

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar 11 heb ik nooit gehad. :p Hoe was Pugilist in 11? Beetje leuk om als te spelen?

En wat is SCH? :+ Ik zie die afkorting nergens staan? Een van de 2 magie classes gok ik.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In 11 is MNK oftewel PUG 1 van de betere DD ( Damage Dealer ) klasse dus zeker goed als je graag met een DD speelt. En SCH staat voor Scholar, is in 11 een combinatie van een Black Mage/ White Mage en heeft nog jobspecific skills, zoals het beïnvloeden van het weer in je omgeving, waardoor je een element kan kiezen waarvoor een monster bv zwak is ongeacht het weertype wat op moment in die area is. Dus als het bv. regent ( water element ) maar monster is kwetsbaar voor ijs, dan kan je weertype voor jou en je party veranderen naar sneeuwstorm. Tenminste zo werkte SCH in 11.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina