xbox 360 headset werkt waarschijnlijk ook op de x1 http://uk.ign.com/articles/2013/06/27/xbox-360-headsets-may-work-with-xbox-one
Xbox One memory performance improved for production console http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-xbox-one-memory-better-in-production-hardware
Staat echt een lap met tekst en dan ook in hoog engels en hardware gebeuren. Kan best begrijpen, dat het niet makkelijk is om te snappen.
Ja, de techniek is simpelweg te beperkt. Mijn kritiek op de Kinect 1.0 was altijd al dat het geen techniek is om, zonder hulpmiddelen zoals een controller, volwaardige games mee te spelen. Dan doel ik op elke game waarin je moet rondlopen. Je kunt dat simpelweg niet goed implementeren met alleen een camera. Vandaar dat ik de ideeën van de Wii en Move veel beter vindt. Die controllers bieden tenminste 1 broodnodig pookje aan. Gamecontrols met een camera klinkt heel mooi maar is simpelweg te beperkt. Uiteindelijk blijft het gewoon meer een gimmick, hoe sterk ze Kinect voor de One ook hebben verbeterd. Dit betekent overigens niet dat ik de alternatieven van Sony en Nintendo echt helemaal top vind, maar als je wat nieuws wilt doen binnen gaming en controls dan is een camera niet de oplossing. Uiteindelijk denk ik dat je sowieso een hoop denkbare toegevoegde waarde van de Kinect (in de gemiddelde shooter of rpg) ook terug kunt vinden in die touchscreen op de DS4. Dat betekent dan misschien een iets minder precieze input, maar wel een snellere.
Voor bewegingen vind ik Kinect ook niet zo boeiend. Tenzij ze peaken met een shooter goed maken ofzo. Momenteel vind ik de voice commands wel oke. Zoals "Twitch broadcast" of "upload video" Je kan dan gewoon bljven doorgamen ipv een menu in om Twitch aan te zetten etc.
toch maar een pre order neergezet bij de Game Mania. Het gaat er dus nu om welke console er eerder uitkomt Want het rare is dat de PS 4 nog steeds geen officiele launch datum heeft!
Snap niet dat mensen daar hun keuze vanaf laten hangen. De 360 was idd een stuk eerder dan de PS3. Maar deze nieuwe consoles gaan gewoon heel dicht bij elkaar zitten. Dus waarom een console kiezen alleen maar omdat die misschien 1 of 2 weken eerder komt?
Ik weet bijna zeker dat als al je vrienden voor de PS4 gaan dat jij dat ook doet, anders heb je 0 mensen in je friendlist waarmee je een leuk potje kunt krijgen Ik zelf heb ook wat engelse in m'n friendslist staan waarmee t ook wel lachen is, maar de echte fun heb ik met m'n vrienden, ook fijn aangezien ik dit jaar hun niet persoonlijk heb gesproken.
Zulke mensen hebben overal contacten, over een job hoeven ze zich geen zorgen te maken. Ben benieuwd of het waar is.
Na die gekke uitspraken absoluut niet zo heel raar eigenlijk. We gaan het zien..ik kom hier nog weinig, maar was dit bekend? http://gamingeverything.com/51995/p...revealing-more-xbox-one-exclusives-this-year/ Nog meer exclusives te gaan,hopelijk toffe!
Die Don Mattrick ja, daar heb ik behoorlijk om gelachen. Maar medelijden hoeven we niet te hebben met deze prutser.
Good riddance, Adios Don.\o/.. Wat doet J Allard tegenwoordig.. Misschien wil Peter Moore wel weer terug. Of iets jongers..