Tellen DLC's ook mee als uitgespeeld ? The Last of Us uitgespeeld! 24uur over gedaan, lekker op mijn gemak. Erg leuke game en wordt steeds beter naarmate je het einde nadert! +1 voor mij!
Sommige DLC is langer dan een reguliere game. Ga beginnen aan de laatste DLC voor BL2, dus als die meetellen zou dat een +1 zijn voor mij ...
Borderlands 2 DLC: Tiny Tina's assault on Dragon Keep gekocht (season pass). Ben ik zeker wel een uurtje of 16 mee zoet. Wat mij betreft mag die tellen als een +1
Een vraagje nog. Ik heb Fable II al eens uitgespeeld, 2 jaar geleden ongeveer. Nu ben ik hem weer aan het spelen en hij is één van de 7 spellen waar ik een -1 voor heb opgegeven. Als ik hem nu uitspeel, telt die dan als een +1, ook al heb ik hem 2 jaar geleden al eens uit gespeeld? Ik heb recent namelijk de game weer aangeschaft ter voorbereiding op de HD remake, samen met dat verschrikkelijk gratis spel Fable III.
Als jij de game opnieuw koopt met de intentie om hem weer uit te spelen is het een backlog game dus telt mee. @ Nucleargoat: Jij doet dus ook mee? Zelf bezig met de laatste paar bosses van SotC, daarna weer door naar the Last of Us en Castlevania. Ik weet onderhand bijna niks meer van Castlevania. Ik moet het echt bij 1 spel houden. En alles is weer bijgewerkt!
Mijn score klopt niet Ik heb sinds het begin van deze thread DRIE games uitgespeeld: Dead Island Riptide, Just cause 2 en The Last of Us!
Heroes of Might and Magic II uitgespeeld. Heb dat spel over de jaren al enorm veel gespeeld, maar gek genoeg nooit de campaign afgemaakt. Nu wel. Man wat blijft dat spel belachelijk verslavend!