1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas, de seat zit hier niet in (misschien in een DLC).
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mmh jammer was toch wel mijn favoriete auto (Seat Leon) om te tunen in FM4, had al gekeken maar Seat zit in zijn geheel niet in Horizon ook niet in DLC.
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Game had zo veel kanten op kunnen gaan alleen was het aanbod gewoon te eentonig en heeft die laatst uitgebrachte DLC daar niks aan toegevoegd. Ook omdat je voor dat 1000 gedoe de voorgaande DLC moet aanschaffen..
     
  4. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat 1000 club gedoe wel, alleen heb ik nog nooit een dlc gekocht op Horizon.... :confused::confused::confused:
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je nu wel of geen beloningen meer na de prestige mode wanneer je een nieuw level behaalt? Op internet vind ik tegenstrijdige informatie.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het ook was gewoon een gratis download, bij elke auto krijg je 5 uitdagingen om te doen best grappig.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat hij bedoelt dat je een autopack moet aanschaffen om de meeste achievements van de 1000 club DLC te halen, aangezien je auto's tekortkomt.
     
  8. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0

    Ohja dat klopt, dat moet dan wel..
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu ongeveer algemeen bekend dat je kan cheaten met de Fiat Abarth 500. Waarom wordt er geen patch uitgebracht om dit te verhelpen?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het valt mij trouwens op dat de tegenstanders als je een stuk voorrijd dat ze echt achter je blijven plakken. Dit hebben ze volgens mij gedaan om de race spannend te maken, maar vind het zwaar irritant een beetje net zoals die races tegen het vliegtuig/ballon. Het lijkt wel of het scripted is en lang niet zo dynamisch als de echte Forza.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    vaag? Oke, is mijn auto nou zo sloom, of hoort het bij de evement? Ik wordt steeds 3e, kan niet nummer 1/2 in halen. En krijg hier wel geld voor 3.000, maar kan het continu blijven herhalen en er komt geen eind aan?
     
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Misschien andere auto?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit er verschil tussen 500B bij verschillende auto's, dat deze sneller is bijvoorbeeld? Anders ga ik dat inderdaad, maar eens doen. :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er een achievement voor als iemand je paint job downloadt? Ik zag zoiets in iemands beschrijving staan, dus ik heb maar een crappy vinyl/paint job gemaakt. Dus Leis, downloaden! :+ Geef me die (eventuele) achievement!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je kan kijken naar op welk vlak de 500B uitsteekt. Sommigen hebben betere handling, andere meer acceleratie of top speed.

    Ook aan deze game begonnen en bevalt me wel goed. Irititeer me enkel enorm aan die Nederlandse stemmen. Echt, waarom moeten ze die shit gaan lopen vertalen. :mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier geen Nederlands. Zet je console locale gewoon op UK en je hebt nooit meer last van NL stemmen!

    edit: Nou ja zeg. Koop ik een nieuwe auto voor een race, een die Recommended is, blijkt ie nog niet te voldoen. Nu kost die upgrade me ook nog eens bakken met geld. :+ Misschien had ik niet voor de goedkoopste moeten gaan... Goedkoop is duurkoop. ;)
    Maar het was een Mini!
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  17. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Was met de game afgehaakt toen ik een auto van 1 mill kocht, en nog wat auto's
    Deze waren niet goed voor races en dus zat ik met niks in de vorm van een ubervette auto 8)

    Maar ik denk dat het 2e leukste racespel is dat ik gespeeld heb
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde een replay opnemen, want hoe slecht je ook hebt gereden, in een replay ziet het er altijd awesome uit.
    Behalve in deze game. Wat een kut angles, je krijgt niks mee van de race. Te veel focus op je eigen auto.

    Ja, dat is mijn crappy paint job, nee ik ben geen goede coureur. :+
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Black and Yellow? How nice! :+

    Ik moet deze game nog steeds binnenhalen... staat nog in de wachtrij. 8)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet dan? :+ De skin staat te koop voor een miezerige 1.000 Cr. Gelijk kopen als je de game hebt gedownload! Het is al bijna uitverkocht, zo hard gaat het!
     

Deel Deze Pagina