[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom heet 'ie Escape plan? Is gewoon The Expendables 3. :+

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat een paar keer toch met een goede glimlach op me gezicht + Caviezel=held. Uit respect voor deze mannen ga ik toch gewoon 7 euro uitgeven voor een bioscoop bezoek, al was het maar voor het retro gevoel dat die acteurs mij altijd geven. _O_

Now you see me

Erg leuke film, al begon hij sterk en werd het magische gevoel steeds iets minder maar toch erg leuke film. Woody Harrelsen= baas. Einde was anticlimax, een van de naarste slechtste eindes die ik heb meegmaakt. Film tot laatste 10 minuten: 8.5, film met laatste 10 minuten: 6.5. Al met al, wil je een super film zien, ga de laatste 10 minuten weg (zie spoiler voor exacte moment)

Perfecte moment om weg te lopen is als Freeman in de gevangenis zit, weglopen/rennen als Mark Ruffalo hem komt ondervragen en niet achterom kijken en heerlijk genieten van het spektakel wat je net hebt gezien

Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    7 euro :eek: Waar ga jij naar de bios dan? Hier in Adam betaal je tegenwoordig vaak een tientje of meer :emo:

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Utopolis Almere, filmknipkaart, 35 euro voor 7 films, al zijn er vaak wel uitzonderingen, als het 3d is moet je 1 euro meer betalen, als het een lange film is 2 euro. Vaak is het dus geen 7 euro, maar ook rond de 10 euro (als je een hobbit oid bezoekt). Daarbij, ik ga altijd overdag naar bios als ik van films wil genieten, zit dan vaak met 4-7 personen in bios, vaak ht groepje waar ik mee ga, en vorige week zat ik zelfs alleen naar Star Trek te kijken in een zaal, bijna creepy.

5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kan zelf via mijn opleiding voor de helt van de prijs naar de bios in Amsterdam doordeweeks maar prijzen zijn echt belachelijk hoog imo... Wat een gelul ook dat je voor een lange film meer betaald :mad: Wel relaxt om zo rustig in de bios te zitten though. Geen irritante koters en andere afleiding maar sorta privé bioscoop :)

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Geloof me, die zitten er vaak genoeg. ;)

jordo, in welke zaal draait Star Trek nu?

Oh, ik zie dat je die vorige week al hebt gezien. Binnenkort ook maar eens doen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Lang leve Pathe unlimited \o/

Now You See Me net gezien.

Denk de verrassing van het jaar.
    Echt een toffe film.

9,5/10

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Iemand al naar World War Z geweest? Ik wil er komende avond heen, ben heel benieuwd.

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Nope eerst maar eens het boek lezen dat binnenkort binnenkomt .

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    NO ONE LIVES

Matige horror film die zeker geen straf is om te kijken, heb me er opzich prima mee vermaakt. vond opzich het verhaal geinig bedacht en een iets andere twist dan de ''standaard'' horror verhalen... En de kills waren ook best mooi en het acteerwerk op zich goed. Maar ik miste toch een beetje de spanning... het had allemaal NET wat spannender gemogen...
    dus geinig tussendoortje, maar meer niet 6

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man of Steel
    Heerlijke film! Kan eigenlijk niets anders zeggen. Na het teleurstellende Superman Returns maakt deze film een hoop goed. Is eigenlijk een film die een andere Superman laat zien dan dat velen gewend zijn denk ik ... vooral op het einde.

Enige wat ik jammer vond was dat General Zod en Foarah niet genoeg te doen hadden in deze film.

Ja, ze vechten tegen Superman. Maar ... iets meer uitleg over de characters had gemogen. Superman vs Zod was een tikkie overdreven. Je ziet Superman constant proberen om mensen te redden. Toch gaat de halve stad naar de klote? Ja, was iets overdreven :+

Het geluid van die World-Engine *kwijl* Dat was echt een genot.

... de manier waarop de Kryptonians in beeld worden gebracht op aarde is overigens subliem. Hoe ze landen, hoe ze vechten ... Dat gaf ze een aardige dosis bad-ass mee. Het klopte.

Scene waarin Jonathan Kent zichzelf opofferd om het geheim van zijn zoon te bewaren was overigens om te janken. In een positieve zin dan ... Ik haat zulke momenten in films.

Denk dat ik hem nog een keer ga zien. M'n gehoor is eindelijk weer een beetje hersteld na die oorverdovende IMAX voorstelling :+

8/10

Star Trek Into Darkness

Wederom een prima vervolg op Star Trek ( 2009 ). Ondanks de poging van de media om je te misleiden m.b.t een character in de film kom je er snel achter wie John Harrison nou eigenlijk is. Vanaf dat punt kan je eigenlijk al een beetje bedenken wat er komen gaat.

De scene's in de ruimte ... schitterend. Kan niets anders zeggen.

Scene waarin de USS Vengeance de Enterprise mid-warp achterhaalt is overigens echt _O_. "Dr. Marcus, we are at warp... there's no way he is going to catch us" ... "Captain, I'm picking up a signature I haven't seen before." ... En enter Robocop. Schitterend.

Kan niet wachten op het derde deel in deze serie. En dan te bedenken dat J.J Abrams Star Wars Episode 7 ook gaat doen. Ben heel-HEEL benieuwd!

8/10

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Star Trek is er in de kop van Noord-Holland al weer bijna helemaal uit zag ik vandaag. Wazig. Nu maar Pathé Zaandam. Wilde eigenlijk naar IMAX in Arena maar kwam er destijds (weekje of drie geleden kwam die uit toch?) niet van.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    World War Z 7/10

Het begin van de film begon enorm goed, maar bij de laatste 30/40 minuten van de film begon het toch wel minder te worden naar mening. Het is echter geen slechte film, ik zou het zo weer kijken. :+

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Star Trek Into Darkness

Ja Abrams, van mij heb je dik de toestemming om nieuw leven te blazen in Star Wars.
    De beste sequel die ik ooit heb gezien. Wat een geweldige film.

9/10

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. Ik ben er gister heen geweest. Vond hem beter dan verwacht, maar niet heel goed. 6.5/10

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    OLYMPUS HAS FALLEN

Pfff wat een tegenvallende film,

Ik vond hem nog NET Vermakelijk genoeg om hem af te kijken, maar als je er nog niet aan begonnen ben zou ik hem niet aanraden.
    Het verhaal is flinterdun, en dat hoeft bij actiefilms niet erg te zijn ALS de actie goed is.. er zaten wel lekkere actie scenes in maar net niet genoeg om het een echt lekkere actie film te maken...
    Het acteerwerk was matig.
    Wat vooral ergelijk was was het typische amerikaanse in de film, ''ik sterf voor de amerikaanse vlag'' en die amerikaanse muziekjes bah...

5

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    V for vendetta gezien. Al vaker gezien, maar dit blijft een toffe actiefilm met een goed verhaal.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat blijft een topper inderdaad waren er maar meer van die films

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vanavond naar World Z Wat met een kennis en zijn vriendin. Hij is vandaag jarig en wilde meteen zijn bioscoopbonnen opmaken. Ik weet nu al dat het niets is voor zijn vriendin, maar we gaan wel links en rechts van haar zitten als het kan. :+

En helaas mijn geld al besteed aan Olympus has Fallen. Zelfs Saving Private Ryan is niet zo verkracht pro Amerika. :emo: Als actiefilm vond ik hem wel goed.

En White House Down ga ik niet heen, dat kan niet beter zijn dan OHF, zeker niet met Tatum als de grote held. Volgende keer maar John McClane in bebloed wit overhemd en spijkerbroek. :cool:

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Gewoon Pathe Unlimited kopen, overal heen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina