Veel dingen die jij nu noemt als mindere puntjes liggen idd aan de instellingen. Deze zijn in de Beta voornamelijk uitgeschakeld. Om een voorbeeld te noemen, ik was gisteren even de chatlog a t bekijken en zag hierbij al dat alles uitstaat, zo zie je dus niet de schade in je log, de ability's welke jij gebruikt of anderen gebruiken, de aanvallen die een tegenstander voorbereidt en ga zo maar door.
En volgens mij is er idd een manier om te dodgen. Buiten dat kan je vrij rondbewegen tijdens battles, ik had bv. een battle tegen een tegenstander met een lans als wapen. Door op het juiste moment opzij te stappen ontwijk je in dit gevecht een hoop schade. Blijf je gewoon voor hem staan dan word je enorm geraakt.
Zo heb je in 11 ook een auto-attack die op de dichtstbijzijnde mob locked, of een manier om enkel op tegenstanders te locken en niet op PC's/NPC's. Vergeet niet dat dit de Beta is en een hoop functies uitstaan of er nog niet inzitten.
@Mad: sub kan je ook uitzetten wanneer je een break neemt van de game, je characters blijven dan bewaard. Klein dingetje maar wel handig als je eens een maandje of meerdere maandjes een break wilt.
Edit: hoelang fase 3 duurt weet ik niet, maar aangezien ze de Duty Finder nog moeten testen verwacht ik nog wel een ronde. Ook is er momenteel het gerucht dat er ook in fase 3 nog een volle toesteek komt voordat we over gaan naar 4. Gewoon even de testforums in de gaten houden, linkje staat in je email. Of anders ff hier checken, ik post wel wanneer er iets bekend is ( als Dulle me niet voor is )
Laatst bewerkt: 30 jun 2013