[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nee man, World of Warcraft heeft hier weer een veel beter systeem voor de waypoints, je weet dan gelijk waar je moet wezen(maar misschien maakt het dat wel veel te makkelijk).

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat doet WoW dan wat zo speciaal is?

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is het enige gebied, Gridania, wat de moeite waard is. Die andere twee gebieden, Ul Dah en Limsa Lominsa (zoiets), hebben geen enkele sfeer. Ik ben die hele map doorgelopen. Het was kaal, saai, sfeerloos etc. Dan kan het wel 'A Realm Reborn' heten, maar de basis is gebleven. Het is totaal geen Guild Wars 2 waar er ontzettend veel diversiteit is in de maps.

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Apart, in fase 3 is het allesbehalve kaal en saai. En de game heeft de echte FF sfeer vind ik. Weet niet hoeveel ze inmiddels verandert hebben tov fase 1 maar blijkbaar is de game enorm verbeterd. Meeste mensen op de forums die de oude FFXIV en fase 1 en 2 hebben gespeeld en uitermate negatief waren, zijn inmiddels behoorlijk positief. De gebieden die jij noemt zijn ook nog eens de begingebieden, de game is uiteraard wel heel wat groter als die 3 gebieden. Ik heb fase 1 en 2 niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen, maar momenteel vind ik de game al behoorlijk tof.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je het over de eerste keer dat de game uitkwam? Dat kun je toch niet vergelijken met wat het nu is?

Tenminste ik vind het nu alles behalve sfeerloos, kaal en saai.....:confused:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    tov Guild Wars 2 wel. :cool:

Nee, serieus, dat eerste gebied (niet het bos) is ook saai sfeerloos en kaal. Te vergelijken met Orr, maar misschien nog erger? (voor de GW2 spelers)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dulle, je weet trouwens dat er een NDA actief is? :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alleen op filmpjes als het goed is. :+

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Start volgende Beta test: 5 juli 11:00 uur
    Eind volgende Beta test: 7 juli 11:00 uur
    Bijzonderheden: implantatie Duty Finder, wordt deze fase getest maar het is nog niet zeker of hij al vanaf het begin van de test of dat hij gedurende de testfase wordt toegevoegd. Er is dus een kleine kans dat deze test langer duurt dan de gebruikelijke 2 dagen. Aangezien de Duty Finder het laatste onderdeel is van fase 3, verwacht ik na deze test een volle testweek in fase 3 of een overgang naar fase 4. In beide gevallen zal het aantal testdagen waarschijnlijk toenemen. SE zou deze week nogmaals een update geven dus even afwachten op het volgende bericht.

Laatst bewerkt: 6 jul 2013
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Beta is back!
    Hier, om het te vieren hebben jullie een filmpje van een dansend...kind.

Niet vertellen aan Square dat ik weer een filmpje heb gemaakt! :+

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben je al lv20 Dulle? Kunnen we vanavond Ifrit doen :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik heb mijn tijd vandaag besteed aan een andere MMO. :+ Nog niet verder gegaan met deze, dus zal nog steeds een level of 9 zijn.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bijna 16 nu haha, ik ga vanavond eens kijken of ik een party kan vinden via die Duty Finder voor Ifrit. Als ik lv20 tenminste haal voordat ik ga slapen vanavond.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Spelen jullie de game al niet meer, heb jullie nog niet online gezien. Inmiddels lv20 en story bijna tot aan Ifrit gekomen. Vanavond maar eens kijken of ik daar een party voor vind. Deze test is trouwens weer maar 2 daagjes, dus tot morgenvroeg. Duty Finder schijnt naar behoren te werken, zelf ook al een aantal Duty's gedaan via dat en is wel een tof systeem.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb het gister nog even gespeeld....blijf het vinden/volgen van quests onduidelijk...:confused:

Ik heb gister besloten deze beta niet meer te doen; alles wordt toch gewist, dus ik kan die tijd beter gebruiken om mijn backlog een beetje weg te werken.

Met de open beta doe ik wel weer mee, dan blijft het tenminste bewaard wat je doet.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou. Het was de keuze voor Guild Wars 2 of FFXIV. Beide hebben een deadline waar ik aan moet voldoen. :+ Dinsdag is een bepaald event afgelopen in die game, en ik wil nog wat items zien te bemachtigen voor die game, wat dus alleen nu gaat.
    Gezien ik van plan om Guild Wars nog heel lang te gaan spelen heb ik die dus voorrang gegeven. Want de items die ik daar verdien blijven tenminste voor altijd. :p

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vinden van quests etc heb ik nu wel door. Ja is wel balen dat je momenteel alles voor niks doet maar ook wel leuk om de basics alvast wat onder de knie te krijgen. Buiten de game controls / menu's moet ik me de ps controller ook nog wel eigen maken. Druk tijdens hectische gevechten nog wel eens op de verkeerde knop haha.

Moet zeggen dat die Duty Finder echt handig is. Weet niet hoe dit bij andere MMO's is maar bij FF11 had je niet zo'n systeem en moest je echt zelf een groep zoeken en waren de members server gebonden. Dan is dit systeem wel een stuk beter.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wizz, hoe lang heb jij eigenlijk FFXI gespeeld? Zat net te kijken naar mijn speeltijd van GW2, en gezien ik dat idiote aantal heb gehaald in een maand of 9 vraag ik me af hoe zo een stats eruit zouden zien als je een game jaren speelt ipv maanden. :+
    linksonder

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Haha ik denk dat ik richting de 10.000 uur ga of er al overheen zit :eek:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, aardig wat. En de game was een jaar of 11 oud?

Deel Deze Pagina