Alsof je wist dat je het einde zou verknallen. Ik gebruik zelf maar 1 slot. Alles wat ik doe is definitief en kan nooit meer teruggedraaid worden. Spannend!
Oh ja, dat is eigenlijk best slim. Nooit bij nagedacht dat men meerdere saves gebruikte om zo een ellende te voorkomen. Dacht altijd dat het ging om te kunnen 'cheaten' en terug te gaan als een keuze je niet bevalt.
Je weet maar nooit, en RPGs zijn lang. Helaas had ik bij Fallout 3 meerdere saves, kreeg ik een bug, maar die bug was bij 80uur en al ging ik een paar uur terug met mn andere saves, kreeg ik de bug nog steeds
Fallout 3... Daar noem je ook wat. Een Bethesda game. (enige games ooit waar ik meerdere saves gebruikte is Oblivion en Skyrim)
En hoeveel saves gebruiken jullie dan? 2? 3? Meer? En saven jullie dan bv gelijk 3 keer achterelkaar in 3 verschillende slots, of gebruiken jullie bij iedere save gewoon een ander slot. Ben gewoon nieuwsgierig, haha
3 had ik er. Ik save soms op alle 3. En dan 10uur lang op 1tje. En dan als de tijden te ver uit elkaar lopen save ik op beide. Nu new game plus op save 4
Ik gebruik er twee. Meer niet echt nodig. Ben al een tijdje gestopt met 20 saves tegelijk te hebben voor een game. (Oblivion stond op 150 oid ) Het werkt niet, het is onoverzichtelijk en je herlaadt toch vrijwel NOOIT een oude save.
Haha dat was toentertijd met Oblivion. Ik was toen vaak gewoon te lui om helemaal naar beneden te scrollen, dus maakte ik maar weer een nieuwe aan.
Ik weet niet eens wat ik wil; nieuwe cast of de oude. Zelfde leeftijd, of ouder (geworden) Wat ik wel hoop is dat de toon meer die van P4 is dan die van P3. edit: Maar een aankondiging op TGS zal nu toch zeker wel komen? We horen al jaren dat ze met die game bezig zijn, dus het niet alsof ze er pas mee zijn begonnen.
P4G is ook mijn eerste Persona. Is het vaker zo dat ze oude cast gebruiken? Dacht dat het altijd als Final Fantasy was; niets te maken met zijn voorganger...