De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Fahrenheit voor de Sega cd/32x gekocht. Een Amerikaanse import, een full motion video-spel waarin je bij de brandweer zit.

3. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    +1 :) Superleuke racer btw, wat mij betreft beter dan Mario Kart!!

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    That reminds me. Ik moet die ook nog uitspelen. Of ja, die Transformed game. Ik zat ergens op het einde van de World Tour.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je gaat die Transformed game leuker vinden. Ik heb hem ook, slechts een paar racejes gedaan, maar die gameplayelementen zijn zo tof. _O_

6. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom is die (nog) leuker?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er zit meer in en het is beter uitgewerkt. Check de reviews maar eens en vergelijk die maar eens met soortgelijke games. Heb F1 Race Stars ook, maar die is een stuk minder. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel een pittige game.
    Net een race die zo close was dat de announcer omriep 'First Place!', maar dat ik wel als resultaat kreeg dat ik gefailed had. Alsnog 2e. Dat moet echt millimeterwerk zijn geweest. :mad:

Ik sta 1 race voor het einde, maar ik heb 95 sterren nodig om die laatste te unlocken. 8) Ik had tot nu toe alles op medium gedaan omdat ik dat pittig genoeg vind. Maar daarmee is het einde dus niet te halen. Lekker dan.

9. GUITAR HERO

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ja vind in Sonic 1 de BEGINNERS races al behoorlijk uitdagend (maar wel makkelijk te winnen) , maar nu 1 keer op medium eindig alweer als 5e gemiddeld :x

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    -2. Uncharted I en II gekocht, essential editions. :'-(

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Transformed is echt geweldig inderdaad. Nog een stuk beter dan het eerste deel. Veel meer afwisseling en uitdaging en meer leuke SEGA-levels en personages.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus, nu dan toch eens een echte +1. Tenminste, als het zien van de credits telt? :+

Heerlijke game. Beste driftmechanic in welke kartgame dan ook. Vanmorgen een beetje Mario Kart zitten spelen, en dat driften door de bochten voelt daar opeens zo traag aan zeg. Zit totaal geen 'flow' in. Hier ga je van de een naar de andere bocht in een soepele beweging.

Ook online gedaan, maar verrek.. wat is iedereen daar goed. 50 keer gespeeld, 1 keer gewonnen. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mario Kart niet soepel met driften? Speel jij de demo van F1 Race Stars maar eens. ;):+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik al gedaan. Ik heb de full game ook ergens rondslingeren op de PS3 HDD. Maar Mario Kart lijkt me de beste game om mee te vergelijken. ;) Niet een C-game waarvan iedereen weet dat het geen toppert is :+

15. Seh

Seh Guest

Is dit echt zo leuk ja? Is de multiplayer ook zo tof als in Mario Kart?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind de gameplay beter dan MK, dus de MP zal dan ook wel beter zijn. Qua lag etc zijn er iig geen problemen.
    En er is geen blue shell, dus yay!

En heerlijk dat je soms gewoon kinderen met elkaar een discussie hoort hebben over welk personage beter is; Sonic of Metal Sonic. Dat heb je niet bij MK! :+
    Kwam een een meid van 8 tegen wat constant maar aan het babbelen was over van alles en nog wat. Heerlijk. Ik bleef alleen daarom al doorspelen. 8)
    Al heeft dat niks met gameplay te maken. :p

17. Seh

Seh Guest

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zit 4-player splitscreen in als het goed is, dus dat zit wel goed.
    Blur trouwens al gespeeld? Heeft ook 4-player splitscreen. :D

19. Seh

Seh Guest

Neen ook niet. Maar de laatste tijd is er weer eens behoefte aan een nieuwe multiplayer game.

Misschien maar eens op de bazaar kijken, al ben ik daar net een gedeelte van mijn games juist aan het verkopen. 8)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Transformed is cheap atm. Check budgetgaming maar eens. ;)

Deel Deze Pagina