[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij aanschaf ps4 driveclub plus edition en 3 indie games. Dus neem aan van wel.. weet alleen in het begin niet wat ze weg gaan geven verder.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik zou het heel tof vinden van Sony, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd. :'-(
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook niet, je hebt nu eenmaal de eerste jaren na launch minder wat je aan kan gaan bieden.

    full price AAA titels aanbieden gaan ze natuurlijk niet vanaf het begin van een generatie doen. Dus het zal wel 'plus' editions en Indie games worden de eerste jaren en dan langzaam aan weer opbouwen naar wat het nu op de PS3 is

    games moeten natuurlijk wel eerst hun normale verloop in de winkel gehad hebben voordat je ze gratis bij + weg gaat geven
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ze het na een half jaar bij de Vita kunnen met dat magere gamesaanbod, moet het zeker met de PS4 kunnen. PS+ zie ik gewoon doorgaan zoals het nu is, geen reden om aan te nemen van niet.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze hebben gezegd de trend door te zetten. En ze hebben zich bewezen ermee. Geef me een andere reden dan "nog geen games" waarom ze niet verder zouden gaan. Een plus edition en indiegames denk ik in het begin
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen uitgever gaat zn nieuwe games binnen een maand of wat gratis weg willen geven ?

    al is dat eigenlijk dezelfde reden als 'nog geen games'

    Ik denk gewoon dat de library eerst een beetje moet groeien voordat je hetzelfde niveau van aanbod kan hebben
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sure, maar dat is geen kwestie van jaren zoals jij lijkt aan te nemen. ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sleeping Dogs was er snel. Dmc ook 4 maanden?
     
  9. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Seh

    Seh Guest

    Zoals ik al zei: PSN+ heeft deze generatie een echt pluspunt nodig en dat is dus die enorme vloed aan content. Maar bij de PS4 generatie is het voordeel van PSN+ al onwijs groot zonder die gratis content, namelijk de online functionaliteiten.

    Snap je?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien is jaren wat negatief gedacht inderdaad. Ik weet niet zo goed waar een uitgever precies naar kijkt als hij besluit om zn game op + aan te bieden

    Ik denk dat het totale aanbod van een platform wel mee speelt in hoe snel ze tot zoiets over gaan

    want je ziet nu zo aan het einde van een generatie dat games praktisch al hun verkopen echt in de eerste weken binnen moeten halen en het daarna heel, heel , heel hard inzakt

    En afvlakken/naar 0 toe lopen van de boxed sales zal ongetwijfeld 1 van de punten zijn waar in ieder geval 3rd party naar kijkt

    Maar als het totale aanbod beperkter is en nog maar in de tientallen games zit ipv in de vele honderden blijft je game langer relevant?

    Het is toch met de WiiU ook zo dat we daar pas recent de eerste serieuze pricedrops hebben gezien voor titels als ZombiU enzo?

    Nou is dat geen eerlijke vergelijking want ik mag hopen dat het aanbod van games op de PS4 veel en veel groter gaat zijn na een half jaartje

    maar dan nog

    Ook als ik het positief probeer te bekijken dan nog verwacht ik een dipje in de kwaliteit van de aanbiedingen in de eerste maanden

    wat dat betreft is het dubbel jammer dat er geen BC is want anders konden ze natuurlijk nog bergen en bergen PS3 toppers als zoethoudertjes uitdelen tot er voldoende PS4 games zijn die in retail wel zo goed als uitgespeeld zijn qua verkopen
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    in rood de nieuwe prijzen. blijkbaar.

    lol

    MP3 is 3x zo duur als de vorige keer. Ultimate Game sale... sure microsoft.

    (note: ik zie de prijzen zelf nog niet, dit komt van CAG)
     
  14. Seh

    Seh Guest

    8)

    Okay.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wow heel Ultimate hoor:eek::emo:

    Echt wat een faal zijn die aanbiedingen ook eigenlijk. Zelfde geld voor dat hele GoD gebeuren. Maar kan ook komen doordat ik helemaal verwend ben door die Steam sales.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Zucht, dat is wel erg zielig inderdaad.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Meh. :'-(
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind al die sales en DotWs vaak tegenvallen. Hoge verwachtingen en kleinschalige drops. Zo wordt digital content nooit interessant met die kunstmatig absurd hoge prijzen. Retail versie is nog goedkoper. :emo:
    Maarja, dan wacht ik wel op een goede retail aanbieding van Horizon en GOTY van Borderlands 2.
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    MP3 was echt geweldig voor €5 en dat was gewoon een DotW. Nu is er super big summer gedoetje sale wat specialer is en dan komen er beun prijzen langs, way to go 8)
     

Deel Deze Pagina